Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-07, 11:22
  #1
Medlem
ftFates avatar
Hur är Kristineberg att bo i? Hittar nästan ingenting om området. Lugnt?
Citera
2017-10-07, 11:28
  #2
Medlem
Andersdamaans avatar
Kristineberg är väldigt lugnt och städat. Fina badklippor och nära till Fridhemsplans butik/restaurangutbud dessutom.
Citera
2017-10-07, 17:21
  #3
Medlem
ftFates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Kristineberg är väldigt lugnt och städat. Fina badklippor och nära till Fridhemsplans butik/restaurangutbud dessutom.

Det låter ju bra. Området ligger ju väldigt bra till, men är bara orolig att det ska vara stökigt. Har bara sett området från tunnelbanan och aldrig varit där själv, bara på Fridhemsplan.
Citera
2017-10-07, 17:30
  #4
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftFate
Det låter ju bra. Området ligger ju väldigt bra till, men är bara orolig att det ska vara stökigt. Har bara sett området från tunnelbanan och aldrig varit där själv, bara på Fridhemsplan.
I Kristineberg händer det sällan något då området mest har en karaktär av sovstad. Runt Fridhemsplan så kan det ju bli stökigt ibland och likaså sommartid runt Hornsbergsstrand när förortsungar från Järvafältet tar sig dit för att festa, men i själva Kristineberg så är det väldigt städat.
Citera
2017-10-07, 19:36
  #5
Medlem
ftFates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
I Kristineberg händer det sällan något då området mest har en karaktär av sovstad. Runt Fridhemsplan så kan det ju bli stökigt ibland och likaså sommartid runt Hornsbergsstrand när förortsungar från Järvafältet tar sig dit för att festa, men i själva Kristineberg så är det väldigt städat.

Låter som det är värt att spendera min kötid för en hyresetta där isåfall. Tack för svar!
Citera
2017-10-07, 21:47
  #6
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftFate
Låter som det är värt att spendera min kötid för en hyresetta där isåfall. Tack för svar!
Inga problem. Själv så bor jag så bra i Bromma, men om jag skulle flytta till Kungsholmen så skulle jag absolut inte ha något emot Kristineberg. Lugnt, skönt, städat och ändå bra placerat. Hoppas att du kommer att trivas!
Citera
2017-10-08, 18:37
  #7
Medlem
Kristineberg är superfint! Jag skulle absolut slå till på chansen att få ett förstahandskontrakt där!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback