Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-11-01, 16:38
  #25
Medlem
Skjut hunden och dig själv, väldigt populärt i USA.
Citera
2017-11-02, 00:04
  #26
Medlem
smoerreboms avatar
Anmäl hippien till hyresvärden eller till djurskyddet på länsstyrelsen. Gör du något med hunden kommer vi hundvänner på Flashback jaga dig till världens ände.
Citera
2017-11-07, 05:22
  #27
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pubstomper
Har du provat med glykol? Det borde innebära en säker död.

Edit: Såg att föreslog detta själv. Ja då har du lösningen.

Det är ABSOLUT det värsta jag har hört!!
Min hund blev förgiftad av det...troligen slickat liiten mängd snö vid parkeringen...han låg 9dygn på djursjukhuset...mot alla odds klarade han sig och blev till slut 15 år.
Att bara föreslå att någon medvetet förgiftar en hund....bara för att personen i fråga inte tål hunden är vidrigt!
För mig var han likaställd som om det varit mitt barn!
Skulle du föreslå det om det gällde en "vidrig"unge?????
Begriper inte hur en del ...."levande varelser i mänsklig form"är i de övre regionerna av kroppen så att säga.
Citera
2017-12-12, 07:21
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onelostsoul
Hundar är ta mig fan några av de mest avskyvärda, invalida äckeldjur som finns. Har själv stått ut med min pucko grannes konstant skällande (även hela nätterna) och illaluktande (ja, lukten sprider sig ut till trappuppgången) hundjävel alldeles för länge. Ska fan strypa fanskapet.
Lycka till till dig också TS!

Men de finns ju faktiskt de hundar som håller käften hela tiden. Det beror ju för fan på vilken uppfostran de fått. Hur lyckas du alltid hamna bland ouppfostrade?!
Citera
2017-12-27, 13:39
  #29
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onelostsoul
Hundar är ta mig fan några av de mest avskyvärda, invalida äckeldjur som finns. Har själv stått ut med min pucko grannes konstant skällande (även hela nätterna) och illaluktande (ja, lukten sprider sig ut till trappuppgången) hundjävel alldeles för länge. Ska fan strypa fanskapet.
Lycka till till dig också TS!

inte hundens fel....men det kanske du förstår? El?
Det är väl grannen du borde prata m kanske om skällande ...på nätter...
Citera
2017-12-30, 05:16
  #30
Medlem
RZLAs avatar
Glykol är sött och gott, samtidigt väldigt giftigt. Hunden behöver inte få i sig mycket för att den ska dö.
Citera
2017-12-30, 05:35
  #31
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkies
Det är ABSOLUT det värsta jag har hört!!
Min hund blev förgiftad av det...troligen slickat liiten mängd snö vid parkeringen...han låg 9dygn på djursjukhuset...mot alla odds klarade han sig och blev till slut 15 år.
Att bara föreslå att någon medvetet förgiftar en hund....bara för att personen i fråga inte tål hunden är vidrigt!
För mig var han likaställd som om det varit mitt barn!
Skulle du föreslå det om det gällde en "vidrig"unge?????
Begriper inte hur en del ...."levande varelser i mänsklig form"är i de övre regionerna av kroppen så att säga.
Japp, skulle säga att det är blåbärssaft.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback