Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-07, 09:20
  #1
Medlem
Det finns en vidrig liten varelse som jag bara avskyr värre än nåt annat just nu. Varelsen är en äcklig hund som måste bort! Fanskapet bor i rummet bredvid mitt i en korridor och pissar ta mig fan överallt! Det stinker ju för helvete i korridoren och inte nog med det så håller den vidriga lilla varelsen mig vaken med sitt förbannade gapande och väcker mig tidigt många mornar.

Det är en sådan här dum hippie jävel som äger varelsen och anser att "djur måste få vara djur" och låter den göra i princip vad den vill! När jag gick upp i morse så stod varelsen där och pissade mot väggen i korridoren och bara hånglodde på mig. Hippe jäveln sågs inte till och detta är inte första gången liknande händelser sker!

Jag försökte förgifta varelsen en gång med en kaka choklad men likt förbannat nästa dag så hade varelsen pissat ned hela min korridor och det var långa ränder av diarré! Alltså dog den inte av chokladen som jag läst på nätet att dom ska göra....

Vet inte hur jag ska bli av med den eller den dumma hippien. Jag har funderat på råttgift i korridoren och att spetsa en korv med glykol för att mata fanskapet med.

Hur ska jag bli av med varelsen!? Helst vill jag att det ska bli en slutgiltig lösning så att denna varelse aldrig mer kan förpesta någon annan stackares tillvaro igen men alla bra tips mottages tacksamt.
__________________
Senast redigerad av StupidMonkey 2017-10-07 kl. 09:38.
Citera
2017-10-07, 10:20
  #2
Medlem
Ta ut ditt agg på hippien istället
Citera
2017-10-07, 10:25
  #3
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuktos
Ta ut ditt agg på hippien istället

Eller hur, pissa och skit i hans rum och säg "Vaddå, jag är också ett djur, djur ska väl få vara djur?"
Citera
2017-10-07, 10:45
  #4
Medlem
vtcs avatar
Prata med hyresvärden. Om ens hälften av det du skriver är sant så kommer denne att ta tag i saken ögonaböj.
Citera
2017-10-07, 10:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Prata med hyresvärden. Om ens hälften av det du skriver är sant så kommer denne att ta tag i saken ögonaböj.

Bor på en skola och jag har tagit upp detta med rektorn som säger att "ja så här får det ju inte gå till" men inget händer ju.

Jag tror att det är för att skolan inte vill tappa några elever och jag kan inte byta korridor heller för alla studentrum är upptagna och den andra flygeln av byggnaden hyrs ut till ensamkommande just nu.
Citera
2017-10-07, 10:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuktos
Ta ut ditt agg på hippien istället

Varför tror du att jag fått höra att "djur måste få vara djur" för?
Jag bad ju om tips på hur man kan bli av med hippien också men den bästa lösningen för alla här är ju om varelsen dör.
Citera
2017-10-07, 11:00
  #7
Medlem
Hämnas inte på hunden! Den rår inte för att den har en oduglig husse/matte!

Kan du inte kontakta hälsovårdsnämnden i kommunen?
Citera
2017-10-07, 11:03
  #8
Medlem
vtcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Bor på en skola och jag har tagit upp detta med rektorn som säger att "ja så här får det ju inte gå till" men inget händer ju.
Vad har rektorn med saken att göra?
Citera
2017-10-07, 11:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Vad har rektorn med saken att göra?

Ja det är ju rektorn som fattar alla slutgiltiga beslut på skolan och kan avgöra om hippie jäveln ska få gå kvar eller inte.
Citera
2017-10-07, 11:07
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JingJingLi
Hämnas inte på hunden! Den rår inte för att den har en oduglig husse/matte!

Kan du inte kontakta hälsovårdsnämnden i kommunen?

Så fanskapet ska få förpesta tillvaron för någon annan stackars sate i framtiden?
Varelsen borde helst dö men jag är villig att nöja mig med bort.
Citera
2017-10-07, 11:13
  #11
Medlem
Hunden borde tas omhand av någon som klarar av att fostra den!

Varför är hunden på skolan?

Tala om för rektor att hunden är en sanitär olägenhet, och att du tänker anmäla detta till hälsovårdsnämnden så kanske rektor drar ur tummen …
Citera
2017-10-07, 11:20
  #12
Medlem
HotFreaks avatar
kontakta hyresvärden. filma när djuret pissar överallt så har du bevis. istället för att döda nåns husdjur,

idiot
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback