Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-06, 22:55
  #1
Medlem
Hej på er!

Jag söker hjälp med en sak.

Jag vill kunna använda någon produkt eller någon app som man kan använda från telefonen och kunna se vart man har kört och vid vilken tidspunkt man varit på en specifik plats.

Finns det någon sådant?

Anledningen till att jag frågar här då jag kommer snöröja och vill gärna dokumentera för mig själv att jag har varit vid plats X och vid tidspunkt 12:00 på denna gata.

Jag vill inte köpa en produkt för 5.000 kr utan något enkelt.
Citera
2017-10-06, 22:58
  #2
Medlem
google maps i telefonen håller koll på vart du varit. går att kolla i historiken.
Citera
2017-10-09, 21:16
  #3
Medlem
miklons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sailing.brand
Hej på er!

Jag söker hjälp med en sak.

Jag vill kunna använda någon produkt eller någon app som man kan använda från telefonen och kunna se vart man har kört och vid vilken tidspunkt man varit på en specifik plats.

Finns det någon sådant?

Anledningen till att jag frågar här då jag kommer snöröja och vill gärna dokumentera för mig själv att jag har varit vid plats X och vid tidspunkt 12:00 på denna gata.

Jag vill inte köpa en produkt för 5.000 kr utan något enkelt.

Telia Sense funkar bra för det, då får du dessutom 20 GB surf att använda i bilen (fordonet), för 99 kr per månad. Det är en liten dosa man sätter in i ODBII-uttaget i bilen och den håller sedan reda på alla körda sträckor och har dessutom en del andra smarta funktioner.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback