Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-12, 00:42
  #313
Medlem
eshkoshkas avatar
Man måste alltså vara fyra för att dansa upp kulan vid Loot Lake. Om man inte har vänner som spelar spelet då? Försökt i squads men ingen verkar förstå något överhuvudtaget. Tips?
Citera
2018-06-13, 15:29
  #314
Medlem
-Mystics avatar
Är ett stort PUBG fan och gav detta ett försök, visst är det lite mer action under mid-game, men kan verkligen inte bli vän med hela byggsystemet. Dessutom så har man blivit dödad av en shotgun kanske 9/10 gånger....

Nja blir nog att man väntar lite på att den mindre banan till PUBG släpps om någon vecka.
Citera
2018-06-13, 16:52
  #315
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Är ett stort PUBG fan och gav detta ett försök, visst är det lite mer action under mid-game, men kan verkligen inte bli vän med hela byggsystemet. Dessutom så har man blivit dödad av en shotgun kanske 9/10 gånger....

Nja blir nog att man väntar lite på att den mindre banan till PUBG släpps om någon vecka.
Var samma sak för min gällande bygga, men när jag väl lärde mig bygga bättre så blev spelet roligare och roligare.

Kommer också från PUBG och tål inte spelet längre.
Citera
2018-06-13, 20:26
  #316
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Man måste alltså vara fyra för att dansa upp kulan vid Loot Lake. Om man inte har vänner som spelar spelet då? Försökt i squads men ingen verkar förstå något överhuvudtaget. Tips?
Gå till Fortnite Sverige i mötesplatser och säg att du behöver 3 stycken till squads för du vill klara av den challengen. Att spela random duo eller squads är helt lönlöst.

Detta är ett tips för PS4. Om du spelar på PC eller Xbox så finns det säkert något liknande verktyg du kan ta hjälp av.
Citera
2018-06-14, 18:25
  #317
Medlem
PreaCs avatar
Riktigt kul spel som nyss släppts till Switch. Spelar däremot helt ensam. Någon som kan tipsa var jag kan hitta folk, helst svenskar, att lira med? Jag är alltså nybörjare+, men satsar såklart på att bli bättre
Citera
2018-06-14, 18:32
  #318
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Man måste alltså vara fyra för att dansa upp kulan vid Loot Lake. Om man inte har vänner som spelar spelet då? Försökt i squads men ingen verkar förstå något överhuvudtaget. Tips?

borde kunna gå och göra i 50v50 annars.
Citera
2018-06-14, 19:53
  #319
Medlem
Lol-Im-So-Pros avatar
Börjar tröttna på Fortnite. Blir sämre och sämre. Skillcapen bara sänks för duktiga spelare.
Nu går rykten att kostnaden för att bygga ska öka från nuvarande 10 till 15-20.

När/om de släpper Skulltrooper och Ghoultrooper skinsen igen för alla gnälliga kids så slutar jag.

Gått över till H1Z1 på ps4 ett tag nu.
Äntligen lite motstånd och feeling när man vinner. Fortfarande samma skillcap som tidigare.
Citera
2018-06-14, 23:35
  #320
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
borde kunna gå och göra i 50v50 annars.
Jag har provat.
Citera
2018-06-15, 12:43
  #321
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Jag har provat.

funkade det? borde gå om du är nära zoonen då är de mycket folk där.
Citera
2018-06-15, 13:34
  #322
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
funkade det? borde gå om du är nära zoonen då är de mycket folk där.
Nej, funkade inte speciellt bra.
Citera
2018-06-15, 13:37
  #323
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Nej, funkade inte speciellt bra.

å okej är väl försöka ett par gånger. borde till slut.
Citera
2018-06-20, 21:55
  #324
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...de-av-fortnite

Ytterligare föräldrar som vill att Fortnite ska förbjudas.... istället för att ta SITT föräldraransvar

Era tankar kring detta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback