Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-11, 22:29
  #13
Medlem
Karlitoz2s avatar
Riktigt kul spel, ännu roligare att köra med några kompisar och snacka taktik osv.
Citera
2017-11-12, 22:14
  #14
Medlem
Började spela idag och det är jävlar i mig kul även om man dör mest hela tiden. Första matcherna stupade jag direkt och började tvivla på mig själv. Såg så enkelt ut på youtube haha. Men efter att man har fått sin första kill så går det stadigt uppåt. Ingen vinst än dock, hänger inte med i byggarsvängen på slutet.
Citera
2017-11-29, 10:07
  #15
Avstängd
Ingen som spelar? Jag började i helgen och har enormt kul (kommer från hundratals timmar PUBG). Är ny patch och season idag, tagga smokes .
Citera
2017-11-29, 23:11
  #16
Medlem
Fortnite är sjukligt bra alltså!

I mitten av matchen känns det dock som att det inte händer så mycket.. Droppar 9/10 gånger där alla andra droppar för att få maximalt med loot.

Mid-game blir alltid mycket springa och farma lite meterial, försöka snipa någon som försöker ta sig mot play-zone. Läser man kartan rätt så kan man oftast lyckas knäppa någon som kommer som survivor ifrån ett område med mycket loot och players.

Har spelat ca 100 squad games och vunnit 25 utav dom, top 6 30 games.

Sjukt vad fast man är!
Citera
2017-12-01, 20:26
  #17
Medlem
Lucens avatar
Faktiskt väldigt kul, dock lessnar man fort om man dör många ggr i början.
Kul att se på streams på twitch. Lär sig en del där.

Dock behöver man hantera byggandet på ett effektivt sätt för att kunna gå långt.
Det är min akilleshäl än så länge.
Citera
2017-12-04, 21:38
  #18
Medlem
Kan man alltså lira med mus och tangentbord utan att behöva köpa typ en xim4 till sitt ps4?
Citera
2017-12-05, 11:32
  #19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lucen
Faktiskt väldigt kul, dock lessnar man fort om man dör många ggr i början.
Kul att se på streams på twitch. Lär sig en del där.

Dock behöver man hantera byggandet på ett effektivt sätt för att kunna gå långt.
Det är min akilleshäl än så länge.

Sen jag började bygga har jag vunnit en hel del. Ligger på runt 35-40 wins nu (ser inte exakt då stats ej uppdateras som det ska just nu). Och började lira förra söndagen. Så helt hyffsat. Direkt när jag började bygga så gick det superbra.
Citera
2017-12-09, 20:23
  #20
Medlem
Kristofer.s avatar
Ölen står på kylning, problemet är ju att det suger o köra solo/2pers när man vill va iaf 3-4 ihop, jag och en polare sitter hos mig och lirar ikväll på hans stationära o min laptop, skicka ett PM om ni vill haka på i skype, lira. snacka skit, lära sig spelet från grunden, bäng-snack, suger att bara vara 2, PMa om ngn ska lira ikv :] kör dock gratisversionen

mvh
Citera
2017-12-15, 11:08
  #21
Avstängd
Önskar fler kunde få upp ögonen för det här, har hundratals timmar i PUBG men Fortnite slår det med hästlängder alltså! Nya uppdaten <3!!!
Citera
2017-12-15, 16:48
  #22
Medlem
Korders avatar
Föredrar helt klart PUBG, men Fortnite kan vara rätt kul det med. Blir sällan jag spelar det dock då jag känner att jag inte behöver fler än ett spel i genren. Spelar mest sportspel ändå så...
Citera
2017-12-28, 14:01
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Önskar fler kunde få upp ögonen för det här, har hundratals timmar i PUBG men Fortnite slår det med hästlängder alltså! Nya uppdaten <3!!!
Så många lager med kreativitet och möjligheter i Fornite. Det är även grymt roligt hur duktiga de är på uppdateringar och kommunikation med spelarna. Andra företag kan lära ett och annat från Epic Games.
Citera
2018-01-06, 20:03
  #24
Avstängd
Inne på min 6:e vecka nu, spelat ganska mycket, runt 450 games tror jag, strax över 100 wins där någonstans, spelar mest med irl-polare så vinsterna är inte så viktiga direkt, har grovt jävla kul fortfarande med spelet, tack fan för att jag bestämde mig för att testa detta för jag hade grovt tråkigt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback