Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-11, 17:28
  #553
Medlem
Mitt barn har bytt till en mus med flera sidoknappar. I samband med det så ändrades massa settings för hur man tex switchar mellan vapen. Tidigare så gick det att byta mellan 5 vapen genom att scrolla på musen. Det går inte längre även om man går in och försöker ändra under settings (det går då bara att ändra slot 1 till scrollup och slot 2 till scrolldown, men de andra 3 vapnen går det ju då inte att byta till genom scroll). Mitt barn är helt förstörd och jag är ett helt värdelöst fortnitestöd för jag fattar inte alls hur det funkar 🙈. Jag skulle MYCKET tacksamt ta emot tips (på idiotnivå i svårhetsgrad) om hur vi löser detta.
Citera
2024-01-17, 21:23
  #554
Medlem
zarrelitos avatar
Min son har alltid velat prova på fortnite, hört att det ska vara poppis på skolan.

Dagen kom och jag skulle skapa ett konto till honom.. långt bak i minnet kom jag på att jag troligtvis har spelat fortnite typ beta (när det var pve)och ganska lite på release. Loggade in på mitt playstationkonto via epic och såg till min förvåning att jag hade lite skins. Grabben bara gapade när det visade sig vara några ovanliga jäklar. Skull Trooper Purple och Ghoul Trooper Pink. Dem skulle vara "rare" enligt honom. stämmer det?

Isf grattis min son till större e-penis.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback