Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-10-25, 16:51
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Din jävla haschtomte allt som kommer ur käften din är bara en jävla röra jag orkar inte mer ån skumläsa din skit längre.

Du är den värsta sortens idiot, en dum, envis idiot

Det enda jag läser är
Citera
2017-10-26, 15:25
  #50
Medlem
Kanskje best for alle at en lege kliver inn i diskusjonen og legger ned hammeren . Dere begge to har rett og dere begge to har feil,

først og fremst så er alt relativt, veldig relativt . En økning fra 50kg i benk til 65kg i benk er veldig lett fordi musklene på mannekroppen er designet at kunne utføre en god del kraft uansett om du er veltrent eller ikke , hvorfor orker jeg ikke skrive her fordi det er for langt. men at øke fra 90kg til 105kg kommer være veldig mye tøffere. Samme gjelder kroppsvekten, at gå fra være en data lallis på 63 kg til 80 er relativt enkelt imens at gå fra 92 kg til 100kg kan være smått umulig for noen mennesker, UANSETT hvor mye dbol, gaybol eller annen dritt du putter i kroppen .

Og ja - du kommer samle vann være seg du ser det, vet det eller føler det. Dop = blodtilførsel , blodtilførsel = ødem . Hvorfor lurer noen ? når blodet transporteres fram og tilbake så sipprer det ut vann fra ådrene ut i vevet. Her kommer krukset - ikke all vann samles UTENFOR muskelen, men også bakom muskelen og INNE i muskelen. så hva gjelder d-bol så må jeg først si at det er alla lallisar størsta misstak, hvorfor noen i helvete skulle ta dbol isteden for lavdos (250mg-400mg/week) av testo kommer jeg aldri førstå, men samtidligt får jeg jo se veldig mange oppblåste, overviktige unge gutter med dårlig selvtilitt med puffynips overalt også . Men med dbolen så kommer du binda vann ved en økning hvordan du enn vender og vrider om det.

så imens dere damer klager så konstaterer vi:

ja du kan øke 10-15 kg på ett år med doping - førutsatt at du er en lallis når du starter, men da skulle du aldri ha startet i det heletatt.

ja en enorm % av disse kg som du legger på deg kommer være vann, i, utenfor, rundt eller bakom muskelene.

så ta hverandre i hånd nå og gå videre .

og til TS - det er slike som deg som gir boling ett dårlig rykte, det er slike som deg som er stereotypen til at sitte på mitt eller mine kollegors kontor om 2 år og gråte fordi du angrer deg. Tren mer uten dop, spis mer, drikk mye vann, sov mye (kortisol) og les les les les mer om dette før du starter. og når du starter om 2-3 år ? testo ! hold deg til testo, starta med 250mg/week, føl litt på det, øka siden til 500mg/week.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback