Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-19, 19:26
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Du äter för lite därför växer du inte. Aas kommer få dig att binda vätska, idioten som tipsade om 10/60 dbol är efterbliven och vet inte vad han snackar om med sina 1 5 kilo mskler. Har du tur vbinder du 1kg vatten som du sedan pissar ut när du slutar. Ditt problem här blir att du kommer bli stark och svälla upp under kuren men eftersom du äter för lite kommer du inte bygga något så när du slutar tappar du all vötska och ser ut som du gjorde före kuren.

Så ja antingen lär dig äta och inte då bara käka som en idiot utan räkna kalorier och lägg dig på överskott.
Eller börja kura och sluta aldrig förrän du dör



Du har ingen aning om vad du snackar om. Du har aldrig vart i närheten av nån som kört lågdos dbol om du säger så där..
Citera
2017-10-20, 10:34
  #38
Medlem
ni båda två har fel, du bygger deffitnitivt mer än 2 kg muskler på ett år med AAS om du vet vad du håller på med och det är jag själv ett levande bevis på med 11 punkts kalipermätning som kan backa upp den informationen men du bygger fan inga 5 kg på dianabol oavsett om du kör 10/60 eller 100/50 det lovar jag...
Citera
2017-10-20, 22:29
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Håll käften din dumknullade fan jag gör inte mer än 2k muskler om året även om jag liggee på med blast och cruise dina jövla fantasier om upp till 5kg på en fittig 10 mg dbol kan du sluta fantisera om.

Jag hoppade precis av 40mg dbol och tappade 2kg vatten. Håll nu käften din och låt de vuxna prata


Nu snackar vi inte om att en kille som tränat i 25 år som har en välkryddad hydda. Som förstagångs kur fungerar dbol 10 riktigt bra för dom flesta. Vissa har svårt för dbol och utvecklar gyno eller andra östrogenbaserade problem.

Vill man ha en liten knuff i rätt riktning är det väldigt bra.
Citera
2017-10-23, 10:12
  #40
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Nu snackar vi inte om att en kille som tränat i 25 år som har en välkryddad hydda. Som förstagångs kur fungerar dbol 10 riktigt bra för dom flesta. Vissa har svårt för dbol och utvecklar gyno eller andra östrogenbaserade problem.

Vill man ha en liten knuff i rätt riktning är det väldigt bra.

Nej oavsett om det är första eller sista så är det ingen knuff i nån riktning utöver placeboen din var bara tyst du är för envis det är patetiskt
Citera
2017-10-23, 20:52
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Nej oavsett om det är första eller sista så är det ingen knuff i nån riktning utöver placeboen din var bara tyst du är för envis det är patetiskt


Du kan va placebo haha. Jag har själv vart närvarande vid 10/60 och 20/50. Och det fungerar hur bra som helst. Gör man rätt så har du ett par kilo muskler extra. Du får vråla hur mycket du vill, det om nått är skapligt patetiskt
Citera
2017-10-23, 21:28
  #42
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Du kan va placebo haha. Jag har själv vart närvarande vid 10/60 och 20/50. Och det fungerar hur bra som helst. Gör man rätt så har du ett par kilo muskler extra. Du får vråla hur mycket du vill, det om nått är skapligt patetiskt

Du vet inge skillnad på vätska och muskler tydligen, trist
Citera
2017-10-24, 05:22
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Du vet inge skillnad på vätska och muskler tydligen, trist

Jag vet vad massa och ökningar av vikter är. en ökning på 20kg i bänkpressen på 8 veckor, som JA sitter kvar efter att kuren är avslutad och testo nivåerna är tillbaka.

Varför skulle jag sitta här och hitta på? Man blir inte stark av vätska, man blir mer uthållig då det bidrar till återhämtning och glykogen. Rena styrkeökningar är nått helt annat.
Citera
2017-10-24, 08:45
  #44
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Jag vet vad massa och ökningar av vikter är. en ökning på 20kg i bänkpressen på 8 veckor, som JA sitter kvar efter att kuren är avslutad och testo nivåerna är tillbaka.

Varför skulle jag sitta här och hitta på? Man blir inte stark av vätska, man blir mer uthållig då det bidrar till återhämtning och glykogen. Rena styrkeökningar är nått helt annat.

Och inte heller vet du skillnaden på muskler og styrka det här börjar göra ont i huvudet att läsa
Citera
2017-10-24, 08:50
  #45
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Du kan va placebo haha. Jag har själv vart närvarande vid 10/60 och 20/50. Och det fungerar hur bra som helst. Gör man rätt så har du ett par kilo muskler extra. Du får vråla hur mycket du vill, det om nått är skapligt patetiskt

Vad menar du närvarande?
Och vad tror du, 2kg muskler på några mg dbol ett par dagar? Så jag kan få ett helt års gains på minsre än 2 mån? Så dum jag vart som käkat 50mg dbol och smällt i mig testo och fan o hans moster - det hade ju vart tusental gånger mer effektivt att bara köra dina horungedoser, varför har inget berättat detta för mig tidigare?

Och ja är du så grön att du går upp 20kg i bänk utan vidare då är du nog också grön nog att ha mindre än perfekt teknik och utförande vilket påverkar styrkan din tusen gånger mer än dem "par kg muskler" du tror du bygger med dina placeboeffekter
Citera
2017-10-24, 19:57
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Och inte heller vet du skillnaden på muskler og styrka det här börjar göra ont i huvudet att läsa

Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Vad menar du närvarande?
Och vad tror du, 2kg muskler på några mg dbol ett par dagar? Så jag kan få ett helt års gains på minsre än 2 mån? Så dum jag vart som käkat 50mg dbol och smällt i mig testo och fan o hans moster - det hade ju vart tusental gånger mer effektivt att bara köra dina horungedoser, varför har inget berättat detta för mig tidigare?

Och ja är du så grön att du går upp 20kg i bänk utan vidare då är du nog också grön nog att ha mindre än perfekt teknik och utförande vilket påverkar styrkan din tusen gånger mer än dem "par kg muskler" du tror du bygger med dina placeboeffekter

Ja du kan få ett helt års gain av dbol. riktigt fett att man kan lära sig nått nytt va? Och visst styrka behöver inte betyda muskelmassa, men i det här fallet är det så. Dessa personer har inte tränat så länge, ca 4 år, med bra coachning och bra kost. Under dbol kuren har det vart mycket träning, vila och massor med mat. Inte gått upp speciellt mycket i vikt, kanske 5 kg, varav 2-3 kg efter pctn som varade i 2 veckor.

Den ena kuren bestod av 20mg dbol ED samt 10mg nolva EOD då han lägger på sig för mycket vatten och sväller i ansiktet så han ser ut som en valross.

Förstår inte varför du flippar så jävligt, du kanske ska trappa ner på steroiderna lite.
Citera
2017-10-24, 20:50
  #47
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Ja du kan få ett helt års gain av dbol. riktigt fett att man kan lära sig nått nytt va? Och visst styrka behöver inte betyda muskelmassa, men i det här fallet är det så. Dessa personer har inte tränat så länge, ca 4 år, med bra coachning och bra kost. Under dbol kuren har det vart mycket träning, vila och massor med mat. Inte gått upp speciellt mycket i vikt, kanske 5 kg, varav 2-3 kg efter pctn som varade i 2 veckor.

Den ena kuren bestod av 20mg dbol ED samt 10mg nolva EOD då han lägger på sig för mycket vatten och sväller i ansiktet så han ser ut som en valross.

Förstår inte varför du flippar så jävligt, du kanske ska trappa ner på steroiderna lite.

Din jävla haschtomte allt som kommer ur käften din är bara en jävla röra jag orkar inte mer ån skumläsa din skit längre.

Du är den värsta sortens idiot, en dum, envis idiot
Citera
2017-10-25, 02:16
  #48
Medlem
LastCigarettes avatar
Är ju ganska färsk själv men min rekommendation är att du läser på som sagt tidigare i den här tråden.
Många AAS ger förhöjd puls och blodtryck....vad gör du då?
Man kan få förhöjt HB-värde, vad gör du då?
Kliande tuttar och knölar?
Leverproblem mm?

Att du blir rekommenderad att läsa på och att de flesta inte anser dig mogen att testa AAS är inte av elakhet, utan för att du ska ha en chans att veta vad du ska göra när och om "the shit hits the fan" pga du testar ett preparat utan att egentligen veta vad det gör och vad som kan hända.

Mitt råd är: LÄS och LÄR....låt det få ta några månader, du är ung och har all tid i världen, kasta dig inte in i nåt som du inte kan hantera utan att vara rejält påläst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback