Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-05, 20:15
  #1
Medlem
Jag har kollat runt lite efter Chelsea boots och undrar ifall det är någon här som har erfarenhet av Selected Homme? Hur är deras skor? Bra, okej eller skit? Hur är kvalitén? Håller de eller går de snabbt sönder och slits osv?
Citera
2017-10-05, 22:04
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanAwesome
Jag har kollat runt lite efter Chelsea boots och undrar ifall det är någon här som har erfarenhet av Selected Homme? Hur är deras skor? Bra, okej eller skit? Hur är kvalitén? Håller de eller går de snabbt sönder och slits osv?
Har deras chelsea skor i mocka, och kan säga att kvaliten är fenomenal. Har använt dom riktigt flitigt men de har inte gått sönder någonstans, bara att skinnet har slitits såklart. Riktigt prisvärda!
Citera
2017-10-05, 22:30
  #3
Medlem
Tack för tipsen mina av annat märke börjar vli slitna
Citera
2017-10-05, 23:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolflmao
Har deras chelsea skor i mocka, och kan säga att kvaliten är fenomenal. Har använt dom riktigt flitigt men de har inte gått sönder någonstans, bara att skinnet har slitits såklart. Riktigt prisvärda!

Tack för den inputen, vad skönt att höra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback