Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-06, 09:13
  #13
Medlem
Fan har inga tips åt dej men vet själv hur det förjävligt de kan kännas ibland

Haru prövat medicinen voxra? Skulle kunna va ett alternativ, den har nämligen inte så många biverkningar. Har du nån add/adhd diagnos så du kanske kan få medicin mot det? Pröva käka magnesium, se till at få ett ordentligr blodprov för att utesluta eventuella brister eller liknande som kan göra att du mår kasst.

Annars finns en medicin som heter parnate - man måste undvika viss föda, men kanske kan vara värt det? Den har visat sig vara mycket effektiv.

Pröva käka lchf, finns många saker man kan pröva och det är förjävla surt att måsta testa sig fram. Man måste lära sig om sin egen sjukdosbild, och läsa på, många läkare vet fan inte va dem snackar om när det gäller mediciner mm, jag har börjat käka stora mängder omega3 och upplever att det hjälper massor.

Läs om candida, är vanligt i västvärlden och alla drabbas olika. Det är mina tips eftersom jag under åren tvingats va hobbyläkare åt mig själv genom åren och fortfarande är..

Hoppas du mår bättre snart mannen!

Edit: tjejen menar jag efter att läst igenom ytterligare en gång, det är enkelt att fixa ångestdämpande ex benso på egen hand, du kan göra det hemma vid datorn, men vet inte om det är nått för dig ifall du är orolig att börja missbruka dem.
__________________
Senast redigerad av P3rmorberg 2017-10-06 kl. 09:17.
Citera
2017-10-06, 09:55
  #14
Medlem
Bubbasangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3rmorberg
Fan har inga tips åt dej men vet själv hur det förjävligt de kan kännas ibland

Haru prövat medicinen voxra? Skulle kunna va ett alternativ, den har nämligen inte så många biverkningar. Har du nån add/adhd diagnos så du kanske kan få medicin mot det? Pröva käka magnesium, se till at få ett ordentligr blodprov för att utesluta eventuella brister eller liknande som kan göra att du mår kasst.


Annars finns en medicin som heter parnate - man måste undvika viss föda, men kanske kan vara värt det? Den har visat sig vara mycket effektiv.

Pröva käka lchf, finns många saker man kan pröva och det är förjävla surt att måsta testa sig fram. Man måste lära sig om sin egen sjukdosbild, och läsa på, många läkare vet fan inte va dem snackar om när det gäller mediciner mm, jag har börjat käka stora mängder omega3 och upplever att det hjälper massor.

Läs om candida, är vanligt i västvärlden och alla drabbas olika. Det är mina tips eftersom jag under åren tvingats va hobbyläkare åt mig själv genom åren och fortfarande är..

Hoppas du mår bättre snart mannen!

Edit: tjejen menar jag efter att läst igenom ytterligare en gång, det är enkelt att fixa ångestdämpande ex benso på egen hand, du kan göra det hemma vid datorn, men vet inte om det är nått för dig ifall du är orolig att börja missbruka dem.

Voxra skulle kunna vara ett alternativ, inte testat men hört gott om den.

Jo, benzo är lätt att få tag på. Brukar använda det till at på cs, men även för kraftig ångest. Är inte något som skulle vara direkt positivt för mig just nu....
Citera
2017-10-06, 16:25
  #15
Medlem
Bubbasangels avatar
Inge pissprov hos läkaren idag och jag missade kulan än en gång. Fick en hel drös med nya mediciner, där bland annat voxra. Får se hur detta går...
Citera
2018-03-02, 22:22
  #16
Medlem
rederikalopzs avatar
Hur går det för dig? Har hört att voxra är som tjack..

Jag känner igen mig extremt mycket i din situation. Vad som oroar mig mest i stunder då sjukdomsskoven är som kraftigast är att det snarare än psykisk ohälsa och symtom baserade på psykiatri och vetenskap snarare är problem som inte går att lösa med medicin. Att det är negativa krafter med en ond agenda som faktiskt drabbat och förföljt mig genom livet. Jag var nära på att starta en tråd om demoner i paranormala delen av forumet här men jag vill inte framstå som crazy och vad som än händer så tänker jag skippa psyk.

Är jag ensam om dessa tankar?


Jag blir pippad av socialen och väntar hit och dit efter beslut att placeras på behandlingshem. Myndigheter är för jävligt!
Citera
2018-03-19, 22:53
  #17
Medlem
Yr.kands avatar
Om du inte litar på psykiatrin bör du trappa ut alla mediciner och bete dig på ett sådant sätt att de låter dig vara ifred.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback