Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-05, 18:50
  #1
Medlem
mjukmjukares avatar
Alla skulle älska två undersköna (-men endast röstmässigt) sakliga korrekta men avslappnade tjejer som startar en "Syrrorpod" !
Den podden skulle kunna ge så mycket och så brett. Allt från det värsta med döden som avslut till enkla lättsamma härligheter, saker som folk i allmänhet upplever som igenkännerhet, anekdoter, sanningar m.m.

Starthjälp.
Skicka PM.
Citera
2017-10-05, 20:46
  #2
Medlem
harrowdownhills avatar
Gäsp. Slå på P3 eller vilken annan skralradiokanal som helst så är problemet löst.
Citera
2017-10-05, 20:51
  #3
Medlem
user3815276s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Alla skulle älska två undersköna (-men endast röstmässigt) sakliga korrekta men avslappnade tjejer som startar en "Syrrorpod" !
Den podden skulle kunna ge så mycket och så brett. Allt från det värsta med döden som avslut till enkla lättsamma härligheter, saker som folk i allmänhet upplever som igenkännerhet, anekdoter, sanningar m.m.
Jag gillar poddar! Kan ni inte göra en tjej-version av Den Kokta Grodan?
Citera
2017-10-05, 21:47
  #4
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harrowdownhill
Gäsp. Slå på P3 eller vilken annan skralradiokanal som helst så är problemet löst.

Njae du underskattar inkomster för en lyckad podd i denna stil, helt rätt skött.


´
Citera
2017-10-06, 08:47
  #5
Medlem
rostigamazons avatar
Ett bra sätt är om folk ringer eller mailar in frågor om vad som helst. Så svarar ni på folks frågor, då slipper ni ta fram egna ämnen, då skulle även jag lyssna på er. Jag har även lite andra ideer, jag kan bli eran producent.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback