Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-05, 17:56
  #1
Medlem
Hej, det är så här att jag är ledig några veckor från jobbet så jag tänker resa någonstans men vet inte riktigt var. Jag reser själv då mina vänner pluggar och jobbar. Så jag vill resa någonstans där man kan ha billiga och bra eskorter, vad rekommenderar ni?
Citera
2017-10-05, 18:12
  #2
Medlem
lugnbaralugns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexmannen98
Hej, det är så här att jag är ledig några veckor från jobbet så jag tänker resa någonstans men vet inte riktigt var. Jag reser själv då mina vänner pluggar och jobbar. Så jag vill resa någonstans där man kan ha billiga och bra eskorter, vad rekommenderar ni?

Prag!
Citera
2017-10-05, 18:14
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnbaralugn
Prag!


Har du varit där tidigare, kan du berätta lite mer om priser, länka gärna
__________________
Senast redigerad av Kexmannen98 2017-10-05 kl. 18:22. Anledning: Ska lägga till du
Citera
2017-10-05, 21:15
  #4
Medlem
SockAccounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexmannen98
Hej, det är så här att jag är ledig några veckor från jobbet så jag tänker resa någonstans men vet inte riktigt var. Jag reser själv då mina vänner pluggar och jobbar. Så jag vill resa någonstans där man kan ha billiga och bra eskorter, vad rekommenderar ni?

Amsterdam är väldigt säkert.
Men inte världens billigaste.

Förmodligen bättre pris på sidor där människor säljer sex privat än i redlight.

Sedan kan du också röka en gås om du vill.
Citera
2017-10-05, 22:56
  #5
Medlem
Standardsvaret på den här frågan brukar vara just Prag, där man får hyfsat bra service för en rimlig peng. Lägenhetsbordellerna ligger oftast kring 1500 Kc för en timme, men det finns de som är billigare. Sedan skulle inte standardsvaret vara komplett om man inte nämner Polen, som är ännu billigare än Tjeckien. Här kan priserna gå ner till 100 zl för en timme, men som turist tvingas du ofta betala mera och så får du inte alltid det som de har lovat. Kort sagt, de polska betaldamerna håller generelt en lägre standard är deras tjeckiska kollegor.
Citera
2017-10-10, 05:24
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexmannen98
Hej, det är så här att jag är ledig några veckor från jobbet så jag tänker resa någonstans men vet inte riktigt var. Jag reser själv då mina vänner pluggar och jobbar. Så jag vill resa någonstans där man kan ha billiga och bra eskorter, vad rekommenderar ni?

Om priset det absolut viktigaste skulle jag säga Polen.

Om jag skulle rangordna efter pris, kunnande i engelska språket för enkelhetens skull och kvalitet på damerna ser min lista ut såhär:

1. Prag
2. Budapest
3. Bratislava
4. Warszawa/Krakow
5. London
6. Amsterdam
7. Köpenhamn
6. Tallinn
7. Riga

Utanför Europa sätter jag Rio de Janeiro och Bangkok högst utan tvekan. Speciellt Rio, latinobrudarna kan sin sak!
Citera
2017-10-20, 23:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornen-sover
Om priset det absolut viktigaste skulle jag säga Polen.

Om jag skulle rangordna efter pris, kunnande i engelska språket för enkelhetens skull och kvalitet på damerna ser min lista ut såhär:

1. Prag
2. Budapest
3. Bratislava
4. Warszawa/Krakow
5. London
6. Amsterdam
7. Köpenhamn
6. Tallinn
7. Riga

Utanför Europa sätter jag Rio de Janeiro och Bangkok högst utan tvekan. Speciellt Rio, latinobrudarna kan sin sak!


Frankfurt bör väll egentligen vara med på den listan och ganska högt upp med 4 FKK och ett stort Red Light District i city?
Citera
2017-10-21, 00:18
  #8
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Frankfurt bör väll egentligen vara med på den listan och ganska högt upp med 4 FKK och ett stort Red Light District i city?

Ja, jag saknar överhuvud taget Tyskland på den listan. Även Wien bör vara med och Schweiz om man kan bortse från det höga priset. Tråden handlar i och för sig om var det är billigt men jag köper hellre bra sex än billigt sex.
Citera
2017-10-21, 16:35
  #9
Medlem
used66s avatar
jaa Frankfurt är topp när det gäller billiga horor. 20 euro för öststatsbrudarna. många fina. 25 för de övriga. 20 minuter knull. säkert lägrat ett 30-40 tal där sista 3 åren. härlig känsla att kunna sätta 4 tjejer för runt 100 euros. de bästa är som jag upplevt det de från sydamerika/dominikanska republiken. vill verkligen ge dig en skön upplevelse.

2 bästa i somras var en ung rumänska, typ 19 år. med energi och glöd. och en dominikanska i ålder 34. jävlar vad hon sög kuk.

kostnad i somras 7 dagar: runt 220 euros. om jag minns rätt för 10 kvinnor. dessutom hotell för 400kr/natt. mycket för pengarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Frankfurt bör väll egentligen vara med på den listan och ganska högt upp med 4 FKK och ett stort Red Light District i city?

Citera
2017-10-22, 11:27
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av used66
2 bästa i somras var en ung rumänska, typ 19 år. med energi och glöd. och en dominikanska i ålder 34. jävlar vad hon sög kuk.
Det skulle vara intressant att också veta hur dåliga var de 2 sämsta. Jag besöker clubbar för att slippa den allra sämsta servicen som man kan få i RLD. När jag besöker RLD måste jag gå runt flera varv innan jag är säker på att en tjej passar. Hur mycket tid lägger du på att leta de bra tjejerna eller chansar du bara direkt när du ser en snygg tjej? Hur många varv går du runt och letar innan du bestämer dig för en tjej?
Citera
2017-10-22, 14:03
  #11
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexmannen98
Hej, det är så här att jag är ledig några veckor från jobbet så jag tänker resa någonstans men vet inte riktigt var. Jag reser själv då mina vänner pluggar och jobbar. Så jag vill resa någonstans där man kan ha billiga och bra eskorter, vad rekommenderar ni?

Rent prismässigt så ska ju Grekland vara billigast.
Citera
2017-10-22, 14:15
  #12
Medlem
used66s avatar
handlar för mig om personkemi, blickar, kroppsspråk. man pratar med kvinnorna förstås, inte bara se på ett utseende. sedan är det klart, i alla fall för mig, att man vill sätta på attraktiva kvinnor, och gärna väldigt mycket yngre än vad jag själv är.

den sämsta? ja okej, då väljer jag en negress från nigeria. snygg som attan och jättetrevlig innan vi satte igång. vi kallsnackade kanske 5 minuter sedan så var det sug och knull. efter att jag satt henne i någon minut sa hon "5 minuter kvar". allvarligt talat blev lite sur och svarade tillbaka "nej vi började ju just, måste vara minst 10 minuter". lite störande att hon ville ha avslut så snabbt. samtidigt förstår jag ju henne. en snygg tjej i 24-25 årsåldern tyckte kanske inte det var så mysigt med en man i 50 årsåldern liggande över sig med kuken in och ut i hålet. lite besviken men fick avsluta efter de 5 minuterna. skön som fan, men dålig attityd. haha.

en annan jag knullade var en liten Lolita, typ 19-20 år. kanske 45 kilo. pippilångstrump flätor och såg kåt ut. ville ha avslut efter typ 2 minuter. tråkig attityd, gnällig när jag körde på i doggy. men samtidigt upphetsande.

Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Det skulle vara intressant att också veta hur dåliga var de 2 sämsta. Jag besöker clubbar för att slippa den allra sämsta servicen som man kan få i RLD. När jag besöker RLD måste jag gå runt flera varv innan jag är säker på att en tjej passar. Hur mycket tid lägger du på att leta de bra tjejerna eller chansar du bara direkt när du ser en snygg tjej? Hur många varv går du runt och letar innan du bestämer dig för en tjej?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback