Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-11, 17:01
  #13
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Glöm inte att det är 18-årsgräns för olika slags energidrycker. Satsa heller på att sälja mer vanlig cola så slipper ni mecka med åldersgränsen.

Finns ingen 18-årsgräns, bara en rekommendation på 15 år från Livsmedelsverket. Så det går utmärkt att sälja energidrycker till småglin, faktiskt. Folk har fått för sig att det är en lag, eftersom de stora livsmedelskedjorna inte säljer till barn. Tror att det är en bra idé att köpa in energidrycker till kiosken, de kommer nog sälja bra..
Citera
2017-10-11, 17:04
  #14
Medlem
Energidryck kommer vi köpa in, det brukar sälja som smör (tidigare events).
Men vi kommer såklart ha Cola också. ^^

Funderar även på att köpa in en del Yoggi Drickyoghurt.
Citera
2017-10-11, 17:22
  #15
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Chips på ett LAN känns spontant som en dum idé. Snacks äts ju gärna vid sidan av och ingen vill ju ha flott på sin utrustning.

Kan rekommendera Rockstar som ju odödliggjordes i South Parks WoW-avsnitt, alla gamers har ju sett det minst en gång.

I Finland stötte jag på Energi-tuggummi, något jag kan tänka mig gör succé på ett LAN-event. Relativt okänt också, så många lär vilja testa bara för att det är "nytt".
Citera
2017-10-11, 17:42
  #16
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maol3
Energidryck kommer vi köpa in, det brukar sälja som smör (tidigare events).
Men vi kommer såklart ha Cola också. ^^

Funderar även på att köpa in en del Yoggi Drickyoghurt.
Gör bara inte det klassiska misstaget och köp in mer än ni har plats till i kylen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback