Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-10-05, 14:34
  #1
Medlem
Bananamamans avatar
Som rubriken lyder, en intressant resa jag vill dela med mig av.

Detta är min första tripprapport så hoppas den uppskattas

Substans & Dos: 2C-B, 30mg
Min ålder: 20
Vikt: 50kg
Kön: man
Tidigare erfarenheter: MDMA, Amfetamin, Kokain, Lyrica, Lsd, Dmt, Cannabis

Var planerat att bli en mysig kväll och den härliga nyfikenheten att på prova en ny substans svävade i luften. Ikväll var det tripp på gång.
Min partner hade under en längre tid pratat om att han ville testa 2C-B och efter att jag läst några rapporter samt hörde det beskrivas som både LSD och Ecstacy (fast inte som en candytripp) väcktes mitt intresse därmed.
Och efter en viss längtan dök kvällen upp.

Vi förberedde kvällen, hämtade min sifon och drog till Ica för att köpa mat, monster och Cola då smaker alltid kan vara intressanta och dricka är ju alltid ett måste. Medans jag mätt och nöjd tvättar ur sifonerna så väger min pojkvän upp 30mg var (vilket inte borde vara ett problem med de egodödar jag haft), inte riktigt så det blev men mer om det senare.
Jag satt mig med väntan på sängkanten och såg de två pillren som låg framför mig och glaset fyllt med pulver som till hörde min pojkvän och sjöng skål inombords. Brevid mig låg en antal askar lustgas och någonstans i lägenheten hade vi ett par askar till undangömda från oss själva.

30minuter efter att jag svalt pillren spelades någon trance-mix och då började rummet andas lite härligt och videon dansade snart lite mer än den borde men inte överdrivet mycket men kände att det var på gång. Vände mig med ett brett leende till min pojkvän som då inte kände något alls utom en viss energi. Inte långt senare tog det fart i hjärnan med en viss hjälp av gas.

Ca 50 minuter efter "skålandet" trippar jag som satan och känner i princip bara samma känsla som på syra färger överallt saker ligger som lager på varandra och synen som genom en fish-eye effekt på kameror. Kvällen känns fortfarande sjukt bra.
Som vanligt har jag dragit ett antal för många patroner men slutar tvärt och går över till att dricka vatten då jag börjar känna mig illamående. Jag reser mig plötsligt och beger mig för ett äventyr till toaletten. Inte den största utmaningen men man gick lätt lite vilse på hallisarna. Väl där minskar illamåendet och jag undrar om jag kanske bara inbillande mig någon känsla men sätter mig ner vid toaletten och spyr vilket var riktigt läskigt och det var här det började gå fel. Hela toaletten ser ut att vara gjord av gröna och röda färger som växlar mellan varandra men jag får för mig att jag spyr blod vilket inte alls var vad som hände men förvirrad som jag är snurrar tankarna. Smått skärrad går jag tillbaka till sovrummet och min pojkvän var smått orolig men jag försäkrade honom att allt var okej. Han har fortfarande inte känt av särskilt mycket vilket är själva motsatsen mot vad jag kände.

Tidsuppfattningen är helt försvunnen men gissningsvis 90 minuter in på trippen. Jag var smått rädd men samtidigt sjukt glad och min pojkvän har gömt min sifon för att jag nu går fram och tillbaka i rummet i en rasande fart och får för mig att jag vill ringa folk. Nog för att jag ringt under tidigare trippar men namnen som dyker upp är mitt ex och en polare som inte är särskilt bevandrad i dessa kretsar. Med andra ord HELT fel människor att ringa. Då min pojkvän sitter skraj i sängen och vill att jag ska lugna ner mig får jag min vape räckt till mig och en tablett melatonin vilket var det enda som fanns som lugnande just nu. Det var inte mycket till hjälp då jag bestämt skulle ha en cigg och melatonin gjorde ingenting i det tillståndet.
Nu utvecklades matrat med de två namnet ytterligare då orden " gas" och "cigg" dök upp mellan namnen och varje gång jag sa cigg förklarade min pojkvän att jag behöver ha byxor på mig för att gå ut och röka. Det blev en riktig utmaning. Så när jag samtidigt går fram och tillbaka samt ska få på mina byxor har jag noll koll på vad jag säger och upprepar fortfarande mitt ex och polares namn samt cigg då och då.

Efter kanske en timme sätter jag mig och får på byxorna men inser att jag behöver ju en jacka då det är kallt utomhus. Jag frågar efter en jacka som jag får på axlarna men nåt var fel med den enligt mig så jag slänger den på golvet. Detta pågick i kanske 2 timmar.

Lagom i slutet av ruset undrade jag om det var såhär jag skulle dö och tänkte att allt som händer kommer att hända och började på väldigt spirituella tankar om detta och kände att det skulle vara ett okej sätt att dö på men var samtidigt sjukt rädd.

Trippen börjar avta. Jag har börjat lugna ner mig och snurrar på en patron jag hittade på golvet mellan fingrarna. Har min sifon tillbaka efter att jag fick berättat att den låg under sängen. Jackan åkte nog av fem gånger och ciggen ligger på bordet orörd. Får lite återberättat om mitt psykotiska tillstånd men det är mestadels bara svart i mitt minne (kanske då det var samma sak om och om igen).

Nu börjar vi dock använda de sista lådorna gas då min pojkvän drog i sig de flesta då han försökte ta hand om mig så jag känner mig lite skyldig att han fått en så jobbig kväll och bestämmer mig därför för att leta igenom kassen med använda patroner ifall nån kan ha råkat hamna där av misstag men hittar inget.
Samtidigt spelas Snuten i Hollywood upp på teven och min pojkvän som inte sett det tidigare börjar plötsligt asgarva då han säger att allt bara en massa memes och katter och fåglar sitter där. Antar att han trippade lite ändå. Slutligen har jag delat på de sista lustgaspatronerna för att bli lite tröttare och vi somnade förvånansvärt enkelt. Jag hade en del skumma drömmar men inte något jag minns nämnvärt.

Slutligen skulle jag säga att jag skulle nog tagit en svagare start och gett kanske 10mg mer till min pojkvän. Funderade på att döpa denna rapport till "2C-B första och sista gången" men kan nog testa det igen nu när jag vet lite vad som kan förväntas och därmed kan slippa psykos-tillståndet.
Så om ni nånsin testar denna drog så kan ni ha jäkligt kul men ta det lugnt i början.
Citera
2019-03-15, 09:06
  #2
Medlem
politis avatar
Man blir alltid trött på människor som "första och sista gången, X drog suger"
Sen läser man hur oseriöst de intagit x:
1) börja inte med en så hög dos
2) ta inte andra droger under första trippen av en ny drog....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback