Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-28, 20:21
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Exakt. Det är den tyngden jag vill bli av med. Brudar är inte det viktigaste i livet för mig, det är helt enkelt bara en teknikalitet för mig att bli av med oskuldsstämpeln och ingenting annat. Sen får tiden ha sin gång.

Kommer hur som helst att göra det ändå.
Alltså, du kan få bestående självförtroende problem om du gör det.
Det kan också bli helt tvärtom.
Hade jag varit i din sits hade jag nog snarare åkt utomlands till ett ställe där brudar älskar europeiska killar. Då lär det dyka upp chanser som du inte kan sumpa i över huvudtaget.
Tycker själv dock att det inte är något fel med sexköp, men en stor del av befolkningen tycker ju det.
Dock är det ju olustigt om en tjej är tvingad in i den situationen, kanske inte så kul.
Citera
2017-12-03, 23:31
  #134
Avstängd
somaliskdelikatesss avatar
HAHAHAHAHA trodde aldrig den här dagen skulle komma asså wooow

Köpte tinder plus idag och var helt jävla deppig och då skriver jag med en tjej och vi klickar som fan. Hon är ivrig som fan på att ses men tyvärr bor hon i en annan stad bara 1 timme bort. Vi snackade i telefon nyss i två timmar och hon längtar tills vi ska ses.

Nästa måndag tar jag tåget till hennes stad och vi ska fika och gå runt lite och köpa hem hämtmat och mysa hos henne.

Några tips inför sexdebuten? Hon är en tjej som vill ha barn redan vid 23 årsåldern så jag kommer att vara extra noga med kondom då hon är en "familjemamma".

Det är nära nu boys, jävligt nära
Citera
2017-12-03, 23:43
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
HAHAHAHAHA trodde aldrig den här dagen skulle komma asså wooow

Köpte tinder plus idag och var helt jävla deppig och då skriver jag med en tjej och vi klickar som fan. Hon är ivrig som fan på att ses men tyvärr bor hon i en annan stad bara 1 timme bort. Vi snackade i telefon nyss i två timmar och hon längtar tills vi ska ses.

Nästa måndag tar jag tåget till hennes stad och vi ska fika och gå runt lite och köpa hem hämtmat och mysa hos henne.

Några tips inför sexdebuten? Hon är en tjej som vill ha barn redan vid 23 årsåldern så jag kommer att vara extra noga med kondom då hon är en "familjemamma".

Det är nära nu boys, jävligt nära

Nästa måndag?? Oh.. Håll verkligen ut. Fortsätt att hålla kontakt men inte för mycket så att hon tappar attraktionen. Det med tinder är att hon kan matcha med 500+ innan nästa måndag och hinna glömma bort dig.
Citera
2017-12-03, 23:44
  #136
Avstängd
somaliskdelikatesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
Nästa måndag?? Oh.. Håll verkligen ut. Fortsätt att hålla kontakt men inte för mycket så att hon tappar attraktionen. Det med tinder är att hon kan matcha med 500+ innan nästa måndag och hinna glömma bort dig.
Nej jag tror hon verkligen inte är så. Vi har verkligen stämt träff och hon säger "hjärtat" och allt det där.

Men ja jag ska fortsätta hålla kontakten och prata med henne över telefon imorgon.

Hon är en tjej som kollar mest på insidan typ.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback