Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-21, 12:57
  #13
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Testo P och Mast P är det drag i. Ingen vidare pip att tala om, det är högdoserat.

Testo P 200 mg? Bra pris på den i alla fall, om det är 10 ml högdoserat.
Citera
2018-04-30, 17:40
  #14
Medlem
Kan bara konstatera att deras oxar är kvalité rakt igenom
Citera
2018-07-23, 15:31
  #15
Avstängd
Firmabilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Kan bara konstatera att deras oxar är kvalité rakt igenom
Håller med och även om jag kör EOD så upplever jag att blodtrycket är skyhögt. Ruskigt potenta!
Citera
2018-08-01, 20:52
  #16
Avstängd
KentSvenssons avatar
Orala från Kenwoo verkar va riktigt vassa, låter ju lovande.
Citera
2018-08-13, 11:59
  #17
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Kan bara stämma in i skönsången om Kenwoos oxar (oxymetholone) - extremt vassa. Effektmässigt känns det som det ska men jag tycker att jag fick en hårdare styrka i kroppen jämfört med kanske en lite mer "uppsvälld/uppspänd/uppblåst" styrka i kroppen på andra oxar jag kört. Effekten kom dessutom mycket snabbare upp i varv än andra.
Väldigt nöjd och kliver på oxarna igen i veckan.

Är rätt sugen på att testa lite mer därifrån då jag var så impad av helhetsintrycket på oxarna så återkommer med mer feedback i denna tråd sannolikt!


Mvh,

-Alfred
Citera
2018-10-21, 12:51
  #18
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Har kört ett gäng träningspass nu med oxar (oxymetholone) från Kenwoo som PWO. Kör 25mg ca 45min pre workout och det är inget tvivel om att det är oxar och enbart oxar jag fått tag i som sagt.
Sjukligt va skönt det är med hårdheten och trycket som uppstår med oxarna nästan momentant. Bic-sladden har återigen börjat växa till sig.
Fick lite lätt huvudtryck efter andra passet samt ett marginellt höjt blodtryck vilket stämmer bra överens med tidigare erfarenheter. Kan inte äta dessa dagligen utan enbart Pre-WO annars börjar kramperna i ryggen kännas av, dock inte som på anavar.
I övrigt proffsförpackning och riktigt bra ytskick på de pressade tabbarna vilket ger ett absolut topp-seriöst intryck. Effekten rimmar fint med detta som sagt.


Mvh,

-Alfred
__________________
Senast redigerad av -KarlAlfred 2018-10-21 kl. 12:55.
Citera
2018-12-06, 11:25
  #19
Avstängd
Firmabilens avatar
Oral Turinabolen från Kenwoo Pharma är grym! 5/5
Citera
2018-12-12, 09:30
  #20
Medlem
Kenwoo / Bioniche samma märke...
Citera
2019-01-13, 14:37
  #21
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Har blodprover från werlabs som visar att det är rätt verksamma ämnen i deras T3, 75mcg ed har smält bort mitt fett!

Mvh
Citera
2019-08-15, 15:00
  #22
Medlem
W.Smiths avatar
Även om man kan hitta negativa omdömen om Kenwoo så verkar många här nöjda. Jag har Clomid från Kenwoo (mshop) och i en PCT vill man ju mer än gärna ha äkta vara. Någon som har testat deras Clomid? Burken och press-kvalitén ger iaf ett seriöst intryck.
Citera
2019-09-26, 21:36
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Även om man kan hitta negativa omdömen om Kenwoo så verkar många här nöjda. Jag har Clomid från Kenwoo (mshop) och i en PCT vill man ju mer än gärna ha äkta vara. Någon som har testat deras Clomid? Burken och press-kvalitén ger iaf ett seriöst intryck.

Vad tyckte du om clomiden?
Citera
2019-10-02, 09:09
  #24
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Vad tyckte du om clomiden?

Inte testat den än... men om en månad är det dags. Känns lite halvbra får jag säga. Får väl eventuellt beställa apoteksvaror istället. Har du provat den?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback