Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-06, 22:43
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
+1. Men när bieffekterna kommer tex så är ju nandrolone/deca rätt hård mot systemet, med sexlust etc. Man kan inbilla sig att man blir svartsjuk på sin sambo, ja men såna psykiska saker kan nanadrolonet påverka, tkr iaf jag.


aldrig upplevt det du beskriver med svartsjuka men när jag tänker på det så kan jag hitta en logik..

nandrolone ökar ju progesteron som i sin tur ökar östrogen vilket kortfattat gör dig till en brud och utan att göra hela den kvinnliga f12 avdelningen tvär lacka på mig nu så vet vi nog alla hur tjejer hanterar svartsjuka.. låter resten vara osagt
Citera
2017-10-08, 10:52
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
aldrig upplevt det du beskriver med svartsjuka men när jag tänker på det så kan jag hitta en logik..

nandrolone ökar ju progesteron som i sin tur ökar östrogen vilket kortfattat gör dig till en brud och utan att göra hela den kvinnliga f12 avdelningen tvär lacka på mig nu så vet vi nog alla hur tjejer hanterar svartsjuka.. låter resten vara osagt

Haha.
Citera
2018-04-16, 12:39
  #15
Medlem
det finns ingen anledning till oro. om du knäpper bort alla bubblor före inject, sticker in snabbt, kollar (drar ut lite) att inget blod kommit, så är det bara att trycka in. håll sprutan snett uppåt (om du tar i skinkan) för ev bubblors skull.
det du ska tänka på är: gör jag rätt kan inte mycket hända.
alla skildringar av blod och svimningar ja sånt händer om man är påverkad eller inte lärt sig. tänk som sagt: inget dåligt kan hända om du gör rätt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback