Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-11-19, 01:11
  #85
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahatamejomnikan
Jag säger inte att dina ståndpunkter är osunda, bara att de inte är liberatarianska. Varför fortsätter du låtsas att du är liberal när du i själva verket är 100% rasist. Det verkar trögt och hycklande?

Det är väl de liberala skökorna som betalar sig rika på att förvara araper, som du säger, som vill ha hit dem. Ju mer privat gemenskap, desto mer import ger mer vinst. Om man slickar arsle på pengatjänandet, så borde du krypa på alla fyra.

Gör du det inte för att du är trög, eller för att du liksom köpt en dyr bil och hoppas att slicka judebankkuk är det samma som liberal resning?

Du tillhör det verkligt lägsta högeravskarpet, det som aldrig fattat affären, men som fortsätter tjata om att bajsa på de som inte fattat affären.
Libertarianism är att slå vakt om varje människas rätt att slippa utsättas för andras tvång- För detta ändamål måste man använda våld mot de som är icke-libertarianer. Det är nattväktarstatens uppgift. Jag hänvisar till Ayn Rand och Ludwig von Mises för förklaring av detta, om de känns bekanta för dig.

Ras är så som naturen har organiserat oss biologiskt. Jag ser dock inte att det har särskilt stor betydelse. Det närmaste rasliknande problemet jag tänker mig är genetiska inavelsskador som har degenererat hela klaner till neurotiska zombies. Du kanske inte tycker om att det är så, men det är så ändå. Hatfulla förintelsesekter som islam måste i grunden utrotas för att människor ska ha förutsättningar att kunna leva i fred och frihet. Det inser väl även du, trots att du är en nazistisk judehatare?
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback