Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-03, 23:54
  #1
Medlem
LastCigarettes avatar
Båda ska visst höja Hb-värdet har jag läst mig till men vem av dem höjer mest mg för mg?

Fråga 2:
Låt oss ta två olika kurupplägg, bägge är E5D.

1: 500mg Testo Cyp, 400mg NPP, 400mg Masteron E.

2: 250mg Testo Cyp, 200-300mg Tren E.

Nu är jag helt novis på Tren, men kan man anta att kur nummer 2 är snällare med tanke på just Hb-värdet? att det finns andra bieffekter förenat med Tren är jag fullt medveten om.
Nån som har koll på detta?
Citera
2017-10-09, 11:01
  #2
Medlem
Detta är så olika. Vissa får ingen som helst ökning av tex HB av deca/tren, men de skenar iväg som dom skulle få en hjärtinfakt/propp så fort dom petar i sig tex boldenone.

Jätte svår fråga att svara på dock eftersom alla får olika resultat, lika så med bieffekter etc för varje substans.

Du får prova och testa dig helt enkelt.
Citera
2017-10-10, 03:33
  #3
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Detta är så olika. Vissa får ingen som helst ökning av tex HB av deca/tren, men de skenar iväg som dom skulle få en hjärtinfakt/propp så fort dom petar i sig tex boldenone.

Jätte svår fråga att svara på dock eftersom alla får olika resultat, lika så med bieffekter etc för varje substans.

Du får prova och testa dig helt enkelt.
Hur många fall har du analyserat där du sett värdena av tren/nandro relaterat till hemoglobinvärde?

Sluta svara på inlägg med bro-science. Är det riktigt tren kan jag lova dig att alla personer kommer få en påverkan på olika värden i kroppen, givetvis relaterat till storleken på dosen. Men att säga att "vissa" inte för någon ökning av hemoglobinvärdet... Det är verkligen ett kraftigt påstående som du inte har någon grund för.
Citera
2017-10-10, 16:53
  #4
Medlem
jag kan säga att jag körde deca isch 400 mg ew i 18 veckor eller nått sånt, uppföljt med 350 mg tren ew i 8 veckor, uppföljt med 700 mg ew tren i 8 veckor utan några som hällst ökningar i hemaglobin så vill inte påstå att det är broscience... det är individuellt som det sägs och ja jag tog flera blodprover igenom kuren, och jag det var äkta deca och ja det var äkta tren men som jag sagt tidigare så ansåg jag att det var underdoserat därav den höga bumpen av dosering i kuren

det är sjukt individuellt, däremot så röv knullades ju mina njurar så jag kom ju inte undan smärtfritt
Citera
2017-10-10, 17:50
  #5
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag kan säga att jag körde deca isch 400 mg ew i 18 veckor eller nått sånt, uppföljt med 350 mg tren ew i 8 veckor, uppföljt med 700 mg ew tren i 8 veckor utan några som hällst ökningar i hemaglobin så vill inte påstå att det är broscience... det är individuellt som det sägs och ja jag tog flera blodprover igenom kuren, och jag det var äkta deca och ja det var äkta tren men som jag sagt tidigare så ansåg jag att det var underdoserat därav den höga bumpen av dosering i kuren

det är sjukt individuellt, däremot så röv knullades ju mina njurar så jag kom ju inte undan smärtfritt
Tvekar inte på det du skriver, men jag skrev också olika värden i kroppen. Vad fick du för problem med njurarna?
Sen att hemoglobinvärden är innanför sjukvårdens riktlinjer behöver inte nödvändigtvis innebära att ens egna värde inte ökat. Nu Kanske du har testat dig REN - och jämfört med ON, det vet jag inte.

Men med en för övrigt frisk kropp är det ingen fara med låg eller "medelhög"-dos i korta perioder på tren enligt mina empiriska slutsatser.
Citera
2017-10-10, 21:00
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Tvekar inte på det du skriver, men jag skrev också olika värden i kroppen. Vad fick du för problem med njurarna?
Sen att hemoglobinvärden är innanför sjukvårdens riktlinjer behöver inte nödvändigtvis innebära att ens egna värde inte ökat. Nu Kanske du har testat dig REN - och jämfört med ON, det vet jag inte.

Men med en för övrigt frisk kropp är det ingen fara med låg eller "medelhög"-dos i korta perioder på tren enligt mina empiriska slutsatser.


har jämfört on och off så det är skönt för mig men som du nämner kan det ta hårdare på andra värden och det gjorde det i mitt fall

mindre nedsatt njurfuktion löd doktorns dom, ganska fräsch dom så vi vet inte än om det är akut eller kronisk, fick precis reda ifrån grafikkort att jag kan kräva remiss till ultraljud och då få en ordentlig bild över hur det ligger till
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback