Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-10, 12:37
  #13
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spionkillen
Du råkar inte ha några bilder därifrån?

Om du ändå hade frågat för ett par veckor sen. Rensade en massa bilder då.
Jag kan i alla fall berätta att där är ett rum med bårar, bibel och ljus kvar, där man förvarade de döda, fast att sjukhuset stängeds för många herrans år sedan
Citera
2017-10-12, 15:57
  #14
Medlem
Analretendents avatar
När jag var liten var jag ganska ofta nere i kulverten under CSK då min mor jobbade där. Tyckte då att det var lite mystiskt och spännande. Det är något visst med tunnelsystem.

Har svårt att se att man skulle kunna komma ner som obehörig men vet inte hur det fungerar på sjukhuset i Lund. Kanske om du klär dig i lämpliga kläder och lyckas gå bakom någon annan och kan smita in genom dörrarna men det känns riskabelt.
Citera
2017-11-19, 14:32
  #15
Medlem
Jag har varit nere i kulverterna på sjukhuset i lund många gånger när jag var mindre. Då jag har en lungsjukdom så åkte jag ofta dit på besök och ibland brukade jag och en sjukgymnast åka sparkcykel nere i kulvertarna. Vad jag minns så var det inget kodlås eller liknande för att komma in då. Min morsa var även på sjukhuset för nån månad sedan och råkade då gå fel och hamna i kulvertarna så tror inte det är svårt att komma ner dit. Jag ska åka dit imorgon på ett besök och kan kolla runt lite då och uppdatera på kvällen.
Citera
2017-11-22, 11:08
  #16
Medlem
Inga problem att komma ner bara att ta hissen
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback