Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-03, 19:55
  #1
Medlem
Som rubriken lyder vill jag bara ha sex med min flickvän när hon har en pälsjacka. Hon har aldrig tyckt om det, men vi kom fram till en form av kompromiss att vi kunde ha sex med jackan 1 gång i veckan. Vilket hon gick med på och som funkade bra.
Men jag står typ inte ut av att ha "normalt" sex med henne, vill att päls ska vara inblandat.. Så nu har hon sagt ifrån om allt det här med päls och kastat sina jackor..
Jag kan erkänna att jag inte varit speciellt snäll mot henne, har "tvingat" henne att sova med jackan på för min skull. Jag lyssnar inte när hon säger vad hon tycker och tänker om det här..
Så hur ska jag göra?
Jag vill att päls ska vara inblandat, men inte hon :/
Citera
2017-10-03, 21:47
  #2
Medlem
PTHJs avatar
Det känns udda med päls när vi har sex, börjar bara skratta och tappar fokus när katten gör oss sällskap och tittar på.
Citera
2017-10-03, 22:45
  #3
Medlem
Fleptuts avatar
http://fetlife.com

Där kan du hitta någon som gillar päls.
Citera
2017-11-04, 23:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligapersonen123
Som rubriken lyder vill jag bara ha sex med min flickvän när hon har en pälsjacka. Hon har aldrig tyckt om det, men vi kom fram till en form av kompromiss att vi kunde ha sex med jackan 1 gång i veckan. Vilket hon gick med på och som funkade bra.
Men jag står typ inte ut av att ha "normalt" sex med henne, vill att päls ska vara inblandat.. Så nu har hon sagt ifrån om allt det här med päls och kastat sina jackor..
Jag kan erkänna att jag inte varit speciellt snäll mot henne, har "tvingat" henne att sova med jackan på för min skull. Jag lyssnar inte när hon säger vad hon tycker och tänker om det här..
Så hur ska jag göra?
Jag vill att päls ska vara inblandat, men inte hon :/

Känner igen situationen, i mitt fall vill jag att hon har tunn dunjacka och nylonbyxor. När jag berättade om min fetisch undrade hon hur sjuk jag var. Sedan har hon läst en del om fetischer och insett att det inte är jordens undergång. Nu har jag köpt en jacka hon tycker om och ett par tunna byxor som är ok för henne. Sen blandar vi mellan påklätt och naket, funkar så här långt. Påklätt förspel och intro, sen åker jackor och byxor av men får gärna vara kvar i sängen (eller där vi hamnar)
Citera
2018-01-08, 14:48
  #5
Medlem
Jag fick sambon att ha mjuka svarta ballerinor i äkta skinn på sig, men hon slängde dem till sist då hon fick för sig att skorna var mer värda än henne hällande sexlust. Hon blev ledsen. Pälsjacka nylon och ballerinor, vad gott
Citera
2018-01-10, 23:50
  #6
Medlem
En liten pälskrage bara då? En hel pälsjacka låter ju onekligen dövarmt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback