Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-03, 23:37
  #13
Medlem
Ska tydligen vara E*nes A som är skjuten enligt rykten?
Citera
2017-10-04, 05:52
  #14
Medlem
ALZIRs avatar
Någon mer info på BO?
Citera
2017-10-04, 11:04
  #15
Medlem
ModerRotas avatar
Det är ganska vanligt att kamelryttare skjuter varandra i magen så att de får försäkringskasse pengar som de kan betala av skulder med?

För den nu handikappade kamelryttaren får ju assistansersättning och hjälpmedel och allt möjligt.
Citera
2017-10-04, 11:14
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AceOfHaze
Andersberg såklart, Halmstads rövhål.
Men, det måste ju ta vägen nånstans ,kan inte stanna kvar ? Förstoppning är inget att leka med.
Citera
2017-10-04, 12:19
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Girlcombat
Ska tydligen vara E*nes A som är skjuten enligt rykten?

Vem är det? Kan du ge mer info?
Citera
2017-10-04, 13:21
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelynne
Vem är det? Kan du ge mer info?
Ernes Al*gj*kov*c Dj*kol* (* = I)
Citera
2017-10-04, 15:37
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Det är ganska vanligt att kamelryttare skjuter varandra i magen så att de får försäkringskasse pengar som de kan betala av skulder med?

För den nu handikappade kamelryttaren får ju assistansersättning och hjälpmedel och allt möjligt.
Det vore oerhört dumt. Att bli skjuten/huggen i magen kan skapa jätte jobbiga problem med smärta osv.
Citera
2017-10-04, 16:13
  #20
Medlem
ModerRotas avatar
Såg just att jag fått detta i inboxen:

Läs och begrunda:
Citat:
AvslojaSanningen
Recently registered

Reg: Oct 2017
Inlägg: 0
ang skjut i halmstad

Hej.
Kan inte posta med detta kontot ännu, så tänkte därför att eventuellt så kanske du skulle vilja lägga upp åt mig?


Jag tillhör själv en av sidorna och känner till de händelser som hänt tidigare, men väljer att vänta med dem för att inte outa mig själv.

Hur som helst - det pågår just nu ett krig mellan två sidor; på ena sidan står E*nes A, och hans bror Enis och deras grabbar. (E*nes var tidigare O.G medlem). På Andra sidan har vi Albanerna M*riton V*liqi, G*zim C*kaj, Spejtim C*kaj, B*rim G*rxhalija mfl.

E*nes är skyldig Sp*jtim 500 lax. Varför kan vi låta vara osagt.

Det har även pågått lite attacker på framförallt underhuggare som fått stryk och försökt värvas över till andra sidan.

Hur som helst så var det G*zim C*kaj som skjöt E*nes A~ igår på AB.
Citera
2017-10-04, 17:35
  #21
Medlem
NiccoJs avatar
Jag var och klippte mig igår på Black Salong i Andersberg centrum var klar 15.40 typ men märkte inget särskilt. En hop snorungar av babianras som drev omkring men det brukar där vara.
Citera
2017-10-04, 18:11
  #22
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Självsanering hit, självsanering dit. Det snacket kommer inte lösa ett skit. Kommer bara bli värre om övriga i samhället stoppar huvudet i sanden.

Visst har du en poäng där men man hoppas ju ändå varje gång att det är personer som själva ingår i gruppen våldsbrottslingar som drabbas och inte som någon sa "civilpersoner".

Jävlar vad det skjuts mycket nu i landet. När ska samhället svara på riktigt och rensa upp i träsket?
Sverige måste ha rasat ordentligt på listan över tryggaste länder. Har det någonsin i modern tid varit så farligt i landet som nu?
Citera
2017-10-04, 18:26
  #23
Medlem
Polisjakt för 15 minuter sedan, polisbil körde efter en volvo och tog sen föraren vid Nyhems vårdscentral, enligt facebookgruppen Blåljus Halmstad. Är det nån av parterna?
Citera
2017-10-04, 18:44
  #24
Medlem
Utdodochforkastads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Universell
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ha...-pa-andersberg
3-4 med pistoler
Sköt de en gång vardera eller vad?
Eller räknade de med en större uppgörelse?

Det fetade, inte helt ovanligt numera om man tror att den man skjuter ska dö. Då kan man vara flera skyttar och på det viset klara sig undan en eventuell morddom då de måste bevisa vilket som va det dödande skottet, om nu inte lagen har ändrats? Vill minnas några uppmärksammade mål med den utgången iaf.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback