Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-03, 14:37
  #1
Medlem
Ratozs avatar
Jag tänker fatta mig kort för det jag har att säga lär knappast få fler anhängare av att jag blir långrandig.

Sverige står inför en omvandling. Muslimska grupper har ett starkt fäste och är allierade med alla och envar, feminister och antinazister, kristna och humanister.

Det går kort sagt bra för dem.

Historiskt har nationalistiska regimer allierat sig med arabiska grupper och haft stor vinning av det (Sveriges huvudstad har t.o.m. varit belägen på arabiskt territorium under en kort tid under Karl XII).

Är det dags att titta på denna strategi igen? Enklaver kanske kan vara en lösning där alkohol byts mot hasch och en fru byts mot fyra och där burka bärs. I gengälld vill vi ha alibi när vi hanterar andra meningsmotståndare till offerkoftor (vi vet ju vilka offer som alltid trumfar).

Ta det här inlägget för vad det är. Bara en tanke inspirerad av historien. Kan något sådant rädda vårat land?
Citera
2017-10-03, 14:54
  #2
Medlem
DoyDoyys avatar
Rädda landet från fienden genom att alliera sig med fienden?
Citera
2017-10-03, 15:18
  #3
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoyDoyy
Rädda landet från fienden genom att alliera sig med fienden?

Det har gjorts förr. Ta de alierade och ryssen under wwii t.ex.
Citera
2017-10-03, 16:24
  #4
Medlem
onelostsouls avatar
Islam går aldrig att integrera. Pedofildyrkan har inget i norden att göra. Sparka ut skiten.
Citera
2017-10-03, 16:47
  #5
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onelostsoul
Islam går aldrig att integrera. Pedofildyrkan har inget i norden att göra. Sparka ut skiten.

Vem har pratat integration? Vare sig vi eller dom anser nog att det är önskvärt. Separation är en bättre väg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback