Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-05, 23:26
  #13
Medlem
Floridasidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
Hotell med bra recensioner o betyg
Du får nog specificera för när jag tittar så är priserna likvärdiga och det finns mycket billigare boenden i South Beach om man kan tänka sig hostel med bra omdömen. Hostel för 15-1600 och hotell på båda orterna för en 6-7000 för en vecka. Men du ska så klart välja en ort du inte varit på om du vill ha omväxling. Varför inte t.ex halva tiden i LbtS och halva i Hollywood Beach eller Ft. Lauderdale om det lockar.
Citera
2017-10-06, 11:50
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floridasidan
Du får nog specificera för när jag tittar så är priserna likvärdiga och det finns mycket billigare boenden i South Beach om man kan tänka sig hostel med bra omdömen. Hostel för 15-1600 och hotell på båda orterna för en 6-7000 för en vecka. Men du ska så klart välja en ort du inte varit på om du vill ha omväxling. Varför inte t.ex halva tiden i LbtS och halva i Hollywood Beach eller Ft. Lauderdale om det lockar.
Hostel går tyvärr bort
Citera
2017-10-06, 12:15
  #15
Medlem
Dubai eller Goa vore trevligt. Värme får du med då.
Citera
2017-10-06, 14:13
  #16
Medlem
Floridasidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
Hostel går tyvärr bort
Det var ju inte vitsen, utan att det inte är sån prisskillnad.
Citera
2017-10-07, 10:00
  #17
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seua
Dubai eller Goa vore trevligt. Värme får du med då.
Njä, inte Goa. För långt. Hen hinner knappt landa i Goa förrän det är dags att packa väskan och åka hem igen.
Citera
2017-10-07, 11:37
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floridasidan
Det var ju inte vitsen, utan att det inte är sån prisskillnad.
Jag ser ju själv att det skiljer 10k mellan south beach och fort lauderdale och då tittar jag inte på hostel.

Förstår inte var du vill komma?
Citera
2017-10-07, 15:28
  #19
Medlem
Floridasidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
Jag ser ju själv att det skiljer 10k mellan south beach och fort lauderdale och då tittar jag inte på hostel.

Förstår inte var du vill komma?

Lägg ner, du vill inte säga vad du jämför och det skiljer inte 10000:- på jämförbara boenden, det är rent nys. Vet inte vart du vill komma med dina påståenden men trevlig resa!
Citera
2018-05-01, 11:54
  #20
Medlem
Andra ställen i asien då? Singapore, malaysia, vietnam.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2878384

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback