Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-06, 07:51
  #13
Medlem
Morsdags avatar
Jag undrar om du (Ts) vill ha mer info om riskerna och biverkningarna oxå?
Citera
2017-10-06, 10:45
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Det är en bra dos och precis det han ska köra. Kör en sådan kur 3-4 månader. Kör några kurer och rör det aldrig igen. Tycker synd om alla som hållt på med det i 10 år, uppriktigt. Om man ska hålla på med det är det något man ska göra ordentligt, få det överstökat (förhoppningsvis få lite varaktiga ökningar du inte hade kunnat få ren) och gå vidare.


haha jag gillar att du käftar emot de två användare som har bevisat med bilder att vi faktiskt vet vad fan vi håller på med samt att vi har varit ärliga i våra rapporter om våra biverkningar som vi har gått igenom..


vem fan är du igentligen? ingen kur rapport, man ser dig hoppa in då och då och påstår att 250 mg ew är samma som TRT hahaha ahh kanske om du bor i egypten men inte i sverige...

sticker man 1 ml testo enanthate e5d oavsett om den är doserad 250-320 mg/ml så kommer man få bra resultat om man vet vad man håller på med... den här killen har ingen aning om vad han håller på med så han skulle nog behöva minst 500 mg e5d för att få några resultat det kan jag väll hålla med om men är det då så jävla smart att reckommendera detta?? bara det faktumet att du hjälper honom att förstöra hans liv bevisar hur kvarglömd du själv är
Citera
2017-10-06, 10:47
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morsdag
Jag undrar om du (Ts) vill ha mer info om riskerna och biverkningarna oxå?


det här vill jag påstå var det första seriösa svaret
Citera
2017-10-06, 18:25
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Det är en bra dos och precis det han ska köra. Kör en sådan kur 3-4 månader. Kör några kurer och rör det aldrig igen. Tycker synd om alla som hållt på med det i 10 år, uppriktigt. Om man ska hålla på med det är det något man ska göra ordentligt, få det överstökat (förhoppningsvis få lite varaktiga ökningar du inte hade kunnat få ren) och gå vidare.

Men sluta tro att du vet. 500mg testo ew är ingen jätte dos som du verkar vilja påstå, herregud. Finns en anledning varför tex bostin loyd experimenterar med 5-6g prepp ew. Och då har han ändå en fin fysik, och närmar sig ifbb. Så det e väl kring dom doserna man ska ligga om man satsar o vill bli proffs.

Kom igen, en kille på låt oss säga rippad 95kg behöver nog troligtvis mer än 500mg test ew enbart för att "behålla" sin massa. Och desto större du blir, desto mer behöver du för att bara "behålla" massan.

Sen att du påstår att man ska köra en 3-4 kurer sen lägga av? Ja kör en 3-4 år av typ tillväxthormon som ökar dina celler i musklerna, mer celler = ger större utrymme för att muskeln ska växa.

3-4 kurer av AAS kommer du tappa sen, de är inte permanenta ökningar med AAS de som är grejen. Men grejer som hgh som faktiskt ökar muskelcellerna kan du ta nytta av när du kliver av. Som är en fördel jämtemot AAS..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback