Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-06, 13:39
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Du liksom jag vet att media kommer med ljus och lyckta söka efter personers bakgrund både vad gäller SD och NMR anhängare och ser de då att du som 15 år stal en chokladbit så beskrivs du som en maffiamedlem och en ytterst kriminell varelse.
Häxjakt och utstuderat.
Ett mycket fult och fegt agerande av medier som för övrigt själva kan ha medarbetare med grövre brott i bagaget.
Hyckleri på hög nivå.
Alla svenskar går inte på den här skiten.
Inte då jag i allafall.
Kollat under en längre tid hur medier lägger fram saker och ting.
Vore antifa det de utger sig för att vara så skulle de hänga ut alla inom egna led och övriga ideologier.
Då vill de skydda människan och ta tag i problemet. Inte annars.


Problemet med NMR är att det är en rörelse som till 90% består av s.k hollywood-nazister.
Allt för få av deras medlemmar är grundligt pålästa om exempelvis globaliseringen, bankerna, den judiska frågan. Denna kunskap finns att inhämta, bara att läsa böcker från exempelvis Arktos eller Logik eller att gå på föredrag på Identitär idé och så vidare.
Så därför tror jag inte på NMR som den rörelse som kan förändra och ta ledningen för den nationella oppositionen.
Citera
2017-10-14, 16:07
  #38
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Problemet med NMR är att det är en rörelse som till 90% består av s.k hollywood-nazister.
Allt för få av deras medlemmar är grundligt pålästa om exempelvis globaliseringen, bankerna, den judiska frågan. Denna kunskap finns att inhämta, bara att läsa böcker från exempelvis Arktos eller Logik eller att gå på föredrag på Identitär idé och så vidare.
Så därför tror jag inte på NMR som den rörelse som kan förändra och ta ledningen för den nationella oppositionen.
Inte för att jag vet vad en Hollywood- nazist är, men det har ju du koll på, verkar det som.
Vad är det för sorts nazist och vilka unika egenskaper innehar Hollywood- nazist?
Jag personligen väntar på att Svensken själv skall vakna ur dvalan och inse att det är folket själva som måste bli mer Nationalistiska.
Dvs respektera sin historia och sig själva.
Kan svensken ta de bra punkterna NMR erbjuder så blir det nog bättre för oss alla.
Citera
2017-10-18, 16:37
  #39
Medlem
NMR är i stort sätt ett gangstergäng fullt av kriminella.
Citera
2017-10-18, 18:14
  #40
Medlem
ukrossos avatar
goran744,
Du har nämnt hyckleri flera gånger. Är det inte hyckleri av NMR att inneha kvinnoboxare i sina led samtidigt som man säger sig måna om kvinnor? Vänd inte på frågan nu utan ge mig ett rakt svar.
Citera
2017-10-20, 09:41
  #41
Medlem
NMR sponsrar ju och utbildas ju i Ryssland så deras kriminella bakgrund är ju därmed bekräftad. NMR demonstrerar ju inte, man marscherar och visar sitt förakt för välanpassade, skötsamma och aktiva svenskar. Att tillhöra samhället avskräde och utföra terrorhandlingar är nog inte den bästa reklamen och att då bjuda in ytterligare avskräde gör ju inte saken bättre. Tack och lov agerar både polis och rättsväsende så att NMR fortsatt förblir en marginell varböld det svenska samhället.
Citera
2017-10-20, 09:52
  #42
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
NMR sponsrar ju och utbildas ju i Ryssland så deras kriminella bakgrund är ju därmed bekräftad. NMR demonstrerar ju inte, man marscherar och visar sitt förakt för välanpassade, skötsamma och aktiva svenskar. Att tillhöra samhället avskräde och utföra terrorhandlingar är nog inte den bästa reklamen och att då bjuda in ytterligare avskräde gör ju inte saken bättre. Tack och lov agerar både polis och rättsväsende så att NMR fortsatt förblir en marginell varböld det svenska samhället.
Är man kriminell om man har en sponsor som bor i Ryssland och åker dit på utbildining? Skulle du säga att Viktor Fasth är kriminell? Jag vet, rätt dålig jämförelse men jag undrar ju lite hur du tänker..
Citera
2017-10-20, 09:52
  #43
Avstängd
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
goran744,
Du har nämnt hyckleri flera gånger. Är det inte hyckleri av NMR att inneha kvinnoboxare i sina led samtidigt som man säger sig måna om kvinnor? Vänd inte på frågan nu utan ge mig ett rakt svar.

Den som kallar sig man som kan, med handen på hjärtat, medge att vissa kvinnor inte förtjänar en dos lavemang är en lögnare. Har man varit med fler än 10 kvinnor i sitt liv förstår man varför våra förfäder (innan 1900-talets början) hade ordentlig pli på kvinnorna.

Men det är förmodligen något du aldrig kommer förstå din fjolla. Det är inte nationalister som med inflytande och makt trakasserar kvinnor, likt en ärke Jude i Hollywood eller kryptojudarna Virtanen och Guillou.
Citera
2017-10-20, 17:05
  #44
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Den som kallar sig man som kan, med handen på hjärtat, medge att vissa kvinnor inte förtjänar en dos lavemang är en lögnare. Har man varit med fler än 10 kvinnor i sitt liv förstår man varför våra förfäder (innan 1900-talets början) hade ordentlig pli på kvinnorna.

Men det är förmodligen något du aldrig kommer förstå din fjolla. Det är inte nationalister som med inflytande och makt trakasserar kvinnor, likt en ärke Jude i Hollywood eller kryptojudarna Virtanen och Guillou.
Jaha.. "förtjänar en dos lavemang": att likt broomén sparka och slå en kvinna i magen?
Citera
2017-10-21, 12:46
  #45
Avstängd
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
Jaha.. "förtjänar en dos lavemang": att likt broomén sparka och slå en kvinna i magen?

Vet du vad hon gjorde för att förtjäna det? Om inte, så är det som att säga att Tyskar är onda för de gjorde 6.000.000 lampskärmar och tvålar av Judar helt utan anledning. Totalt ovidkommet.

Ryssland har gjort det "lagligare" för män att fysiskt straffa sin hustru, samtidigt ökar deras barnafödande mest av alla vita länder. Ser du sambandet?

Kvinnor kommer alltid dras till dominerande män, inte till fikusar i AFA eller liknande klubbar där pojkar söker sig ihopp om lite fitta.
Citera
2017-10-22, 13:24
  #46
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501

Ryssland har gjort det "lagligare" för män att fysiskt straffa sin hustru

Nja, din beskrivning är inte helt klockren. Läs detta: https://www.sott.net/article/340808-...estic-violence
Citera
2017-10-22, 16:28
  #47
Avstängd
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Nja, din beskrivning är inte helt klockren. Läs detta: https://www.sott.net/article/340808-...estic-violence

Om artikeln stämmer har jag helt klart fel. Men ribban för "sexuella trakasserier" eller "misshandel" etc är betydligt högre i öst än här i väst.

En kvinna kan inte dra skam över sig själv eller familj genom att supa och knulla runt hur som helst utan konsekvenser. Vilket är tvärtemot väst. Här uppmuntras det från skolan, median och flertalet lobbygrupper.

Min poäng är; "frigörelsen av kvinnan" är ett direkt anfall mot kärnfamiljen och har, på alla plan, filosofiska till biologiska satt den naturliga ordningen i fara. Religionen var den sista standardbäraren i väst men i takt med "kvinnans frigörelse" HBTQP och liknande fenomen och feminiseringen av vita män gjort att vi idag har grova problem.

T. Ex saker såsom TS pratar om som är en epidemi, jag hävdar kris.

Hela konceptet med kvinnans frigörelse eller HBTQP är så Judiskt kommunistiskt.

"Vi gör oss av med de starka, modiga och smarta så har vi ett proleteriat av slavar som vi kan hetsa mot varandra och betala skatt."
Citera
2017-10-22, 17:18
  #48
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
NMR sponsrar ju och utbildas ju i Ryssland så deras kriminella bakgrund är ju därmed bekräftad. NMR demonstrerar ju inte, man marscherar och visar sitt förakt för välanpassade, skötsamma och aktiva svenskar. Att tillhöra samhället avskräde och utföra terrorhandlingar är nog inte den bästa reklamen och att då bjuda in ytterligare avskräde gör ju inte saken bättre. Tack och lov agerar både polis och rättsväsende så att NMR fortsatt förblir en marginell varböld det svenska samhället.


Nu är ju du förstås en judisk russofob och man kan ju förstå varför sådana hatar en anti-globalistisk vit ledare som Putin. På samma sätt som du hatar anti-globalistiska och pro-vita NMR. Men vare sig Ryssland eller NMR är kriminella så klart. Stämpeln kriminell passar bättre på din sort och den maffia som styr väst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback