Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-10-03, 13:58
  #73
Medlem
erikp121s avatar
Det är kvinnan som väljer mannen. Du verkar ju uppenbarligen få kontakt med folk så det är bara att vara ihärdig och tydlig med en av dem du träffar så ska du se att det löser sig.

Att "få" ett nummer betyder ingenting för en kille, det enda som räknas är kvinnans vilja till trohet/förhållande. Om du dessutom är så vacker och exotisk som du beskriver dig så är det väldigt lätt för dig.
Citera
2017-10-03, 17:22
  #74
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ayan-jamel
Ni ger mig ångest. Klart jag vill hitta ngn nu och har försökt. Men ingen vill ha något seriöst. Men vadå sjunker i värde. Jag ser fortfarande ung ut ?
Vet du inte om du ser ung ut? Hur ska vi veta om du ser ung ut? Lägg upp en bild då så får du veta.
Citera
2020-06-29, 17:40
  #75
Medlem
Haha skrev den här för 3 år sen. Men glömde mitt lösenord. Jag är fortfarande singel men ej lika desperat. Skrattar lite åt denna för jag brydde mig så mkt då. Jag är fan glad att jag e singel nu.
Citera
2020-06-29, 18:02
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imane89
Haha skrev den här för 3 år sen. Men glömde mitt lösenord. Jag är fortfarande singel men ej lika desperat. Skrattar lite åt denna för jag brydde mig så mkt då. Jag är fan glad att jag e singel nu.
Ingen kvinna på dessa appar visar att de vill ha en kille. De är alltid fåordiga och allmänt frånvarande, svarar segt, kortfattat, bekräftelsesökande osv.
Citera
2020-06-29, 18:17
  #77
Medlem
Tinder eller? Känns som folk har gått vidare till Hinge nu lr andra appar.
Citera
2020-06-29, 18:30
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imane89
Tinder eller? Känns som folk har gått vidare till Hinge nu lr andra appar.
Jaha, så du blir 31 i år? Om du vill ha barn så måste du ligga i. Det går fort nu.
Citera
2020-06-29, 18:36
  #79
Medlem
Vill inte ha barn så de e ingen stress
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback