Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-01, 17:20
  #1
Medlem
Har letat och googlat efter monopol som man kan lira online med vänner, men endast hittat riktigt dåliga flash spel. Fattar inte hur detta inte kan finnas. På monopol på steam står det liksom att det bara är "hot seat multiplayer" dvs att man måste sitta vid samma dator.

Det är ju skitkonstigt. Hur fan kan inte detta finnas? Eller har jag bara inte hittat rätt?
Citera
2017-10-01, 17:45
  #2
Medlem
rostigamazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubergrym
Har letat och googlat efter monopol som man kan lira online med vänner, men endast hittat riktigt dåliga flash spel. Fattar inte hur detta inte kan finnas. På monopol på steam står det liksom att det bara är "hot seat multiplayer" dvs att man måste sitta vid samma dator.

Det är ju skitkonstigt. Hur fan kan inte detta finnas? Eller har jag bara inte hittat rätt?

Starta upp ett online monopol, det kan fungera.
Citera
2017-10-02, 00:56
  #3
Medlem
Soluss avatar
Det här är en idé jag gärna jobbar på! Jag kan designen och programmeringen sovandes. TS, vad säger du? Jobba på detta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback