Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-01, 12:38
  #1
Medlem
godboys avatar
AFA påstår sig väl vara djurvänner och inte sällan påstår de sig ju vara veganer, vilket säkert är sant i många fall.

Men om man nu är djurvän, varför kastas smällare och annat mot polishästar och hundar? Som dessutom bara står som barriär? Vad är problemet med att respektera gällande avspärrningar?

Som vanligt så visar det ju sig att vänstern är mer våldsam än högern. Tänker framförallt på gårdagen i GBG.

EDIT: Här kommer en länk som påvisar klassiskt AFA beteende. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-demonstranter
__________________
Senast redigerad av godboy 2017-10-01 kl. 12:44.
Citera
2017-10-01, 12:49
  #2
Medlem
PTHJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
AFA påstår sig väl vara djurvänner och inte sällan påstår de sig ju vara veganer, vilket säkert är sant i många fall.

Men om man nu är djurvän, varför kastas smällare och annat mot polishästar och hundar? Som dessutom bara står som barriär? Vad är problemet med att respektera gällande avspärrningar?

Som vanligt så visar det ju sig att vänstern är mer våldsam än högern. Tänker framförallt på gårdagen i GBG.

EDIT: Här kommer en länk som påvisar klassiskt AFA beteende. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-demonstranter
ACAB, oavsett om det är människa häst eller hund?
Citera
2017-10-01, 12:56
  #3
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PTHJ
ACAB, oavsett om det är människa häst eller hund?
jo exakt den hästen eller hunden har ju trots allt valt att bli polis.
Hårdare tag mot dessa idioter är det som funkar.
Citera
2017-10-01, 13:04
  #4
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
jo exakt den hästen eller hunden har ju trots allt valt att bli polis.
Hårdare tag mot dessa idioter är det som funkar.

Polisen har ju resurser att gå hårt mot hårt, men svenska polisen är så jävla rädda för övervåld. Skulle jag varit snut och fått en sten mot mig så hade jag fan dragit fram min batong och gått wild and crazy.
Citera
2017-10-01, 19:05
  #5
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Polisen har ju resurser att gå hårt mot hårt, men svenska polisen är så jävla rädda för övervåld. Skulle jag varit snut och fått en sten mot mig så hade jag fan dragit fram min batong och gått wild and crazy.

Det är nog lätt att tänka så nu, men om man skulle orkat bli polis så tror jag inte att man skulle...
Tänk när du upptäcker att dina kvinnliga polis kollegor alla röstar på FI och dina manliga på S
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback