Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-01, 12:29
  #1
Medlem
Fick min s8 nyligen, när jag installerade den så fick jag ett alternativ om hur jag ville visa info på låsskärmen om aviseringar, råkade bocka i "dölj info". Så nu står det typ "Snapchat - innehåll har dolts". "Swish - innehålll har dolts".

Har letat o letat men hittar inte inställningen för att den ska visa vad det är för info, dvs vem som skickat snapchat till mig tex.

Tacksam för någon som fattar hur jag gör för o lösa detta!

Mvh
Citera
2017-10-01, 12:36
  #2
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Fick min s8 nyligen, när jag installerade den så fick jag ett alternativ om hur jag ville visa info på låsskärmen om aviseringar, råkade bocka i "dölj info". Så nu står det typ "Snapchat - innehåll har dolts". "Swish - innehålll har dolts".

Har letat o letat men hittar inte inställningen för att den ska visa vad det är för info, dvs vem som skickat snapchat till mig tex.

Tacksam för någon som fattar hur jag gör för o lösa detta!

Mvh

Långtryck på notisen och välj där vad du vill visa.
Citera
2017-10-01, 12:41
  #3
Medlem
Citat:
Settings > Lock screen and security > Switch on notifications > Hide content / Notifications icons only
How to show notification content on lock screen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback