Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-04, 21:31
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
Tänk om du fick plats i talarstolen i plenisalen för att hålla en föreläsning om verkan av Islams utbredning i Europa och världen. Redan 1958 blev jag undervisad i att världskartan är inte världskrig, utan Islam. " Kom ihåg! Muslimer och Islam blir civilisationens undergång. "
Så löd orden. De har etsat sig fast. Nu finns du här, med inside information, och säger samma. Såvitt jag förstår. Våra ledare är hiskeligt okunniga och straffbart blåögda.
Mest Mp, V och C. S är delat. L struntar i . SD är vakna och hånas för det . Vår regim blir vår undergång.

Tyvärr ser jag att det finns blåögda förnekare som svarat dig. De förstår inte vad det handlar om, eller är de kanske
Muppar eller Lööv - anhängare. V?
Du bör ut på gator och torg och förkunna!

Bra sagt men det i Sverige är det självmordsuppdrag
Citera
2017-10-06, 05:26
  #14
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefahrenheit
det är nämligen så att Islam och muslimer högaktar sanningen över allt annat. naturligtvis sprider sig en sån kultur inte genom att ljuga.

[edit: din länk funkade inte]

En muslim får inte ljuga utom vid tre fall
-lögner till sin fru om det stärker äktenskapet
-lögner som får två muslimer att bli sams igen
-lögner vid krig

Många muslimer anser att västvärlden befinner sig i krig med muslimerna och därför kan man ljuga för kuffarna (de otrogna) så mycket man vill.

https://askaquestionto.us/question-a...ing-is-allowed
Citera
2017-10-10, 17:14
  #15
Medlem
Undrar om hon inte är judinna Lööf, rödlätta brukar ha judiskt blod i sig. Det skulle förklara hennes ihärdiga arbete med att permanent gjuta kaos i Sverige. Ganska bisarrt att en partiledare för gamla Bondeförbundet återfinns i Bilderbergmöte, men bisarrt är normativet för Sverige numera.
Citera
2017-10-10, 17:32
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
En muslim får inte ljuga utom vid tre fall
-lögner till sin fru om det stärker äktenskapet
-lögner som får två muslimer att bli sams igen
-lögner vid krig

Många muslimer anser att västvärlden befinner sig i krig med muslimerna och därför kan man ljuga för kuffarna (de otrogna) så mycket man vill.

https://askaquestionto.us/question-a...ing-is-allowed

du har verkligen lite förståelse för Islam.
Citera
2017-10-10, 17:39
  #17
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefahrenheit
du har verkligen lite förståelse för Islam.

I den bifogade länken ser du att det är lärda inom islam som själva ger detta svar. Men i din apologetiska pk-bubbla är Islam fortfarande ”fredens religion” antar jag..?
Citera
2017-10-10, 17:41
  #18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
I den bifogade länken ser du att det är lärda inom islam som själva ger detta svar. Men i din apologetiska pk-bubbla är Islam fortfarande ”fredens religion” antar jag..?

jag behöver inga lärda som talar om för mig vad Islam är.
Citera
2017-10-10, 17:45
  #19
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefahrenheit
jag behöver inga lärda som talar om för mig vad Islam är.

För du ser dig redan som tillräckligt lärd inom islam?
Citera
2017-10-10, 17:48
  #20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
För du ser dig redan som tillräckligt lärd inom islam?

verkligen inte.
Citera
2017-10-10, 17:48
  #21
Medlem
Annie Lööf är en satkärring utan dess like.
Skrikig och gapig med rösten som måsar från Skåne. Så fort jag ser henne på tv byter jag kanal. Det kan bara räcka när hon sa att vi kan utan några som helst problem ta emot 3 miljoner invandrare.
Citera
2017-10-10, 18:24
  #22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Det är väl ingen konst om man alltid anser sig ha tolkningsföreträde angående "sanningen".

Når en muslim lyver til fordel for Islam er det tilladt ifølge "Taquiya":

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=148

På den danske radiokanal radio 24/7 har en muslim indviet lytterne i Islams forhold til sandhed, og hvordan Taguiya bruges - så muslimer i Danmark skjuler ikke på nogen måde at løgn er tilladt hvis det bruges for at fremme Islam.
Citera
2017-10-14, 10:59
  #23
Medlem
Tydligen var Liselotte Eriksson‏ medveten innan mig om att Annie Lööf behöver att lära sig om Islam:

https://twitter.com/annieloof/status/878964519955030016

Citat:
Annie Lööf @annieloof ‏ 06:14 - 25 juni 2017

Eid Mubarak önskas alla er som firar Eid!

Svaret

Citat:
Liselotte Eriksson‏ @LiEriks 25 juni
Svar till @annieloof

Det är ngt muslimer säger till varandra. Du är inte muslim. Vet du ingenting om Islam? Det är dags att du lär dig.



Ännu mer, det verkar att Annie Lööf drömmar om Islam och muslimer då vaknade hon kl 6:14 på en söndag morgon för att heja muslimer
__________________
Senast redigerad av idkidkidk 2017-10-14 kl. 11:05.
Citera
2017-10-14, 16:36
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aranka444
Annie Lööf är en satkärring utan dess like.
Skrikig och gapig med rösten som måsar från Skåne. Så fort jag ser henne på tv byter jag kanal. Det kan bara räcka när hon sa att vi kan utan några som helst problem ta emot 3 miljoner invandrare.

Instämmer. Byter också kanal när jag bla ser henne.

Invandrings- och islamistpartiet C som ingår i 7 Klöverpartiet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback