Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-01, 12:10
  #13
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spud-boy
Hm, men kolla bild nr 2.. Så är det iaf, så vitt jag kan se, så att det går att använda båda hållen - 2 in, eller 2 ut, men som visas i bilden; 2 in..

Jo den verkar klara 2 in och 2 ut om man behöver det.. Koppla datorerna till in uttagen och ut till högtalaren (antar att det är typ dator högtalare med inbyggd förstärkare).
Citera
2017-10-02, 06:50
  #14
Medlem
Spud-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Jo den verkar klara 2 in och 2 ut om man behöver det.. Koppla datorerna till in uttagen och ut till högtalaren (antar att det är typ dator högtalare med inbyggd förstärkare).

Jepp, har egen strömadapter..

Så, då har jag köpt den switchen.. Om den skulle visa sig vara skit(slutar funka eller ger störningar, eller nått) så kan jag göra en liten notis om det här
Citera
2017-12-25, 13:20
  #15
Medlem
Spud-boys avatar
Fick hem switchen för några veckor sedan, and it works like a charm! Jag kan spela upp ljud från bägge datorerna och shifta mellan dom båda utgångarna utan att det blir minsta lilla sprak-ljud eller 'thump' i högtalarna..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback