Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-10-06, 12:39
  #49
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Aha, så en smilie där hade fått dig att fatta att jag överdriver för att göra en poäng om att det mesta är pessimism här. Jag diskuterar främst och fattar att det alltid finns mer to it. Man måste inte skoja bort allting, vilket jag ser som ett lite fegt sätt att diskutera (då det är ett sätt att ducka ansvar för sina uttalanden). Kan väl be om ursäkt för ett uttalande som var lite mer på person än vad jag brukar sikta på, sen är det klart att om nån börjar med härskartekniker så svarar man ofta med liknande. :P Men i övrigt har du helt fel om att jag är en kvinnogris som "gillar att bitcha emot män". Att jag gillar att diskutera emot folk som jag inte håller med om är en annan sak... :P

Jag svarar emot pessimism-perspektiv om att män alltid är så fullkomligt förtryckta. Det var min startpoäng i tråden, men enligt dig handlar det visst bara om stackars män? Min teori är som sagt att dessa status-män ofta är emotionellt lugnare folk som bygger det bästa med det liv de har snarare än att fokusera på unga kvinnor och andra ytligheter.

Precis vettu, min pessimism var ju isåfall mot denna typ av män och hur dom för sig så även där missklickade vi isåfall något enormt om du nu läste in kritik mot kvinnor i det. Man behöver ju kanske inte skoja varje gång men var sak har väl sin plats och denna tråd på detta forum kändes ju kanske inte så speciellt seriös för mig. Förnekade alltså, ja jag kan iaf vara ärlig med att säga att jag gillar att sticka ett stelt finger i sidan på kvinnogrisar om chansen ges.

Jag kallade dom för veka beta töntar om jag minns rätt så nä det var nog inte riktigt min poäng och igen lugn var det sista Kuk-Anders extrema meltdown visade prov på men så på fan nu har vi gått en full cirkel runt och vi är fortfarande ack ack ack så långt ifrån varandra tydligen.
Citera
2017-10-06, 13:36
  #50
Medlem
R.Bloodworths avatar
Visar bara vilka ytliga fåntrattar det finns på FB och överallt i världen. Bara för att du tycker att Anders Borgs fru inte är den snyggaste så betyder det inte att han ska byta fru. När man när en högre ålder så ser man förr eller senare ut som en soltorkad tomat, men personens inre kvalitéer består.
Citera
2017-10-06, 15:18
  #51
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Precis vettu, min pessimism var ju isåfall mot denna typ av män och hur dom för sig så även där missklickade vi isåfall något enormt om du nu läste in kritik mot kvinnor i det. Man behöver ju kanske inte skoja varje gång men var sak har väl sin plats och denna tråd på detta forum kändes ju kanske inte så speciellt seriös för mig. Förnekade alltså, ja jag kan iaf vara ärlig med att säga att jag gillar att sticka ett stelt finger i sidan på kvinnogrisar om chansen ges.

Jag kallade dom för veka beta töntar om jag minns rätt så nä det var nog inte riktigt min poäng och igen lugn var det sista Kuk-Anders extrema meltdown visade prov på men så på fan nu har vi gått en full cirkel runt och vi är fortfarande ack ack ack så långt ifrån varandra tydligen.

Varför måste de vara veka töntar för att ha stannat med sina fruar?
Citera
2017-10-08, 21:18
  #52
Medlem
Jag tror det är så att om du har någonting som du är mycket duktig(världsnivå) på i ditt liv så ter sig stoltheten du erfar av att knulla ringa i jämförelse. Sex och samlevnad är inte det huvudsakliga för dig utan något du gör för att slappna av, kan vara därför många tycker så bra om horor också.
Citera
2017-10-08, 21:55
  #53
Avstängd
Becknaren100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Den arketypa tönten. Spenslig är lika illa som fet. En kvinna blir inte tänd på en man för att han är bra på att programmera.

Du låter som en sociopat. Lässte lite av dina inlägg och nog har du för mycket luft. Poängen är att man kan tända på en persons personlighet och vilja att dedikera sig till något. Att få framgång och resultat. Du är tex en tjockis och utan glans så en ful jävel.

EDIT: Lol avstängd. Rekt B*!
Citera
2017-10-18, 13:27
  #54
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Varför måste de vara veka töntar för att ha stannat med sina fruar?

Jaha så det var din vändning när kvinnohatarkortet inte fungerade. Men hade tyvärr ingenting med vad jag sa att göra. Borgs meltdown innebär att ha är extremt osäker som man, du kan iaf förstå det va?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback