Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-30, 23:25
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Fast detta stämmer väl ändå inte? Menar du att Winstrol är lågandrogen?

Anavar är ju en DHT-steroid, och den är lågandrogen, men utan att ha kollat upp alla detaljer vilka AAS som är låg- och högandrogena, så vet jag att i dess naturliga form (alltså naturliga steroiderna i kroppen, inte steroider meckade i ett labb), så är DHT mycket mer högandrogent än testosteron.

mm precis, mycket broscience från de självutnämnda experterna i den här tråden.

Ja det var väl vet jag menade med "DHT-baserat", alltså att de härstammar från DHT men givetvis är de modifierade och inte renodlat DHT vi pratar om här. Så visst, dessa DHT-derivat har väl inte nödvändigtvis exakt samma effekt som äkta DHT. Just därför verkar bioidentiskt testosteron mer intressant (tydligen mindre bieffekter där, eftersom det är genuint testosteron och inte en massa konstiga laboratorienamn man inte kan uttala).

Annars ser jag personligen fram emot SARMs; anabola 2.0 helt enkelt, utan bieffekter.


ni måste ju vara realistiska när ni pratar om preparatet... ja anavar är låg androgent, men det är också låg anabolt

när du stoppar i dig en jävla dos av anavar så får du både hög androgent och hög anabolt det stämmer men fan inte på en 10 mg tabbe..

däremot om vi stället det anabola betyget för just det specifika preparatet emot det androgena så är anavar mer androgent än anabolt, därav så klassas det som en androgen steroid och alla DHT klassas generellt som androgena steroider.. finns säkert något undantag som bekräftar regeln som alltid
Citera
2017-10-01, 01:05
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
amen lugna dig nu... jag säger ju inte att han ska använda det här..

men allvarligt kan du säga att du får lika bra resultat av dboll som av tren? isåfall är du ju ett jävla skämt... vi pratar ju enbart i teorin just nu varför man vill vända sig till dessa preparat och då är det med enkla korta ord för att du får fan så mycket mer resultat när du kombinerar preparaten istället för att singla testo eller något annat hög anabolt

Oral steroid...

Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Fast detta stämmer väl ändå inte? Menar du att Winstrol är lågandrogen?

som inject så är den lågandrogen.. oral vet jag inte.
Citera
2017-10-01, 09:14
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Oral steroid...



som inject så är den lågandrogen.. oral vet jag inte.


ahh okej men jämnför tren och deca då... deca är den högsta anabola oljan vi har just nu om man tittar på procent anabolt förhållande till androgent

tren raka motsatsen, om du signlar dessa preparat vilket får du bäst resultat av?
Citera
2017-10-01, 11:12
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
ahh okej men jämnför tren och deca då... deca är den högsta anabola oljan vi har just nu om man tittar på procent anabolt förhållande till androgent

tren raka motsatsen, om du signlar dessa preparat vilket får du bäst resultat av?


Jag är av den uppfattningen att DHT-steroider i muskelbyggande syfte nästan alltid är ett sämre alternativ till T-steroider. Dock är det ibland en individuell fråga hur man reagerar på preparaten, vissa har lätt för gyno eller mår helt enkelt skit på högandrogent och vise versa.

Sen är det ju såklart som du säger att dom fungerar bäst när man kombinerar, men i regel svarar man sjukt bra på dbol,deca,testo.. Att göra det mer högandrogent är för mig orimligt

Men Deca är mild när det kommer till bieffekter, har väldigt potent muskel och styrkeökande
Tren däremot ger dig mer bieffekter men ger bra styrka och du can köra en bra cut med dom...

Mycket mer än så vet jag inte om dom, men nått jag vet säkert är att det mestadels handlar om hur man reagerar på dessa, vissa föredrar den ena pga mindre bieffekter.. Vissa får inte ens resultat av Deca medan dom blir monster på Tren.
__________________
Senast redigerad av wessla 2017-10-01 kl. 11:16.
Citera
2017-10-01, 17:08
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Jag är av den uppfattningen att DHT-steroider i muskelbyggande syfte nästan alltid är ett sämre alternativ till T-steroider. Dock är det ibland en individuell fråga hur man reagerar på preparaten, vissa har lätt för gyno eller mår helt enkelt skit på högandrogent och vise versa.

Sen är det ju såklart som du säger att dom fungerar bäst när man kombinerar, men i regel svarar man sjukt bra på dbol,deca,testo.. Att göra det mer högandrogent är för mig orimligt

Men Deca är mild när det kommer till bieffekter, har väldigt potent muskel och styrkeökande
Tren däremot ger dig mer bieffekter men ger bra styrka och du can köra en bra cut med dom...

Mycket mer än så vet jag inte om dom, men nått jag vet säkert är att det mestadels handlar om hur man reagerar på dessa, vissa föredrar den ena pga mindre bieffekter.. Vissa får inte ens resultat av Deca medan dom blir monster på Tren.


nu glider vi ju helt ifrån ämnet... vi diskuterar ju inte vilket prep som är att föredra.. rubriken lyder hur man kan vända sig till DHT och jag försöker förklara för er att det är de extrema resultaten då det är mer potent... vi väger inte mellan för och nackdelar, vi ställer dom inte emot andra steroider utan vi svarar ju på frågan som ställs i grunden och det är enkelt på grund av att man bygger fan så mycket mer när man kombinerar DHT med T- prepp.. ingen kan ju mot argumentera det... sen om man tycker det är värt det eller ej det är ju upp till var och en

jag hade ju exempelvis aldrig singlat en kur på win eller mast eller något annat DHT och förespråkar det absolut inte men hade lätt kört mast igenom hela min kur med både testo och deca.. det är faktiskt den kuren jag ska köra här näst på grund av samverkan mellan DHT och T
Citera
2017-10-01, 19:09
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
nu glider vi ju helt ifrån ämnet... vi diskuterar ju inte vilket prep som är att föredra.. rubriken lyder hur man kan vända sig till DHT och jag försöker förklara för er att det är de extrema resultaten då det är mer potent... vi väger inte mellan för och nackdelar, vi ställer dom inte emot andra steroider utan vi svarar ju på frågan som ställs i grunden och det är enkelt på grund av att man bygger fan så mycket mer när man kombinerar DHT med T- prepp.. ingen kan ju mot argumentera det... sen om man tycker det är värt det eller ej det är ju upp till var och en

jag hade ju exempelvis aldrig singlat en kur på win eller mast eller något annat DHT och förespråkar det absolut inte men hade lätt kört mast igenom hela min kur med både testo och deca.. det är faktiskt den kuren jag ska köra här näst på grund av samverkan mellan DHT och T


Äsh jag tycker det tillhör ämnet att väga det emot nackdelar, det ska ju trots allt hålla... Men en kur på D-bol testo och Tren är ju gudomlig. Dock lär man väl köra AI och SERM igenom hela och ta regelbundna tester.. Jag är för feg för att våga frisätta all denna östrogen och progrestrona.. bitchtits inge hår och slak jävla balle :P Dock kan man väl köra winnar också för att minska progrestrona ifrån Tren?

Blir så jävla avancerat direkt man kör med DHT tycker jag....
__________________
Senast redigerad av wessla 2017-10-01 kl. 19:12.
Citera
2017-10-01, 21:04
  #19
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
men alltså är du läs kunnig eller....

läs på för fan eftersom du uppenbarligen inte fattar ett ord av vad jag säger och det är som att försöka förklara matte för en 3 åring...
Tagga ner din korkade apa. Jag är både mer läskunnig och litterat än vad du är, och sedan har jag inte heller tvåsiffrig IQ som du verkar ha.

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
klart som fan att det är värt det men det är ju upp till var och en.. jag skiter fullständigt i om jag blir flntis men ditt blonda fjun på pungen verkar säga annat..
Så säger de flesta bodybuilders, tills de faktiskt börjar tappa håret. Kolla bara på Rich Piana, hur han körde med en massa hårtransplantationer och tog olika hårpiller osv.

Sedan spelar väl håret inte någon större roll om man redan är ful

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag är en tävlande bodybuilder inte en catwalk modell så du måste försöka sätta dig in i personerna som du diskuterar med och hur de tänker
Visst, men är det värt att se ut som ett fult monster bara för att vinna en irrelevant 100 kronors pokal? Dessa tävlingar ni deltar i, de är ju inte direkt jämförbara med att vinna VM eller OS guld i fotboll. Finns ju inte heller någon prestation (för att inte tala om prestige) i bodybuilding, det är ju bara storlek och symmetri. Du kan ju liksom inte skryta med att du var världens starkaste eller snabbaste man.

Det är en sak om man faktiskt är snygg (i ansiktet) och vill trycka steroider för att få en liten boost och lagom muskelmassa för att öka sin sex appeal, eller filmstjärnorna som gör det för karriärien osv. Att däremot ösa på med högandrogena steroider för att temporärt vinna en obetydlig tävling (som ingen normal människa bryr sig om), och förstöra hela sitt utseende för 15 seconds of fame, det är minst sagt efterblivet. Och för vad? Bodybuilding är en skitsport:

THE FITNESS INDUSTRY IS FUCKING ALL THE BODYBUILDERS - Rich Piana:
https://www.youtube.com/watch?v=eA1Zu7fagag

Hela syftet med alla dessa bodybuildingtävlingar är att marknadsföra proteinpulver liksom.

Jag menar, jag hade ju förstått er som tävlar inom bodybuilding, om det vore 70-tals estetiken som Arnold och Ferrigno representerade (eller som Zyzz), och man kunde tjäna pengar på det osv, men idag är det ju bodybuilding en freakshow.

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
just det du säger ju det själv, DHT är mer potent än testo.. där har du ditt svar..
Ja fast DHT är ju mer potent framförallt sett till det androgena. Visst, DHT är väl mer potent till det anabola också, men risken för bieffekter är betydligt lägre med testosteron. Dessutom, med testosteron går det att köra med aromataze inhibitor och 5AR-blockerare (t.ex. finasteride eller liknande), och du kommer inte få så många bieffekter. Med DHT-steroider däremot, hjälper inte 5AR-blockerare, eftersom de är redan DHT.

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
finnar får du inte om du vet vad du gör, hår på kroppen är ju bara att raka det har jag överallt iallafall oavsett om jag trycker roids eller inte och flintis som sagt skiter jag i..
Fast är det inte jobbigt att raka kroppshåret varje dag? Särskilt med tanke på hur mycket kroppshår man kan få av steroider.

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
1: tror du borde öva dina läs kunskaper för jag skrev exakt det jag ville skriva och förstår du inte vad jag menar så orkar jag inte ens försöka förklara det för dig när jag redan skrev det med en förklaring
Ja det är verkligen svårt att förstå dina raketforskaruppsatser.

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
2: SARM har precis blivit bevisat att det kommer med en hel rad med biverkningar men tro vad du vill
Stämmer inte. Biverkningarna är generellt väldigt få, och de SARMS som ger biverkningar kommer antingen inte släppas på marknaden eller göras om tills de inte ger biverkningar. SARMs är ju fortfarande i forskningsstadiet, "research chemicals" som folk kör med är inte den officiella SARMs-produkten, kan vara hur modifierad som helst.

Men visst finns det SARMs som kan ge biverkningar (bland annat en som kan ge ögonproblem, minns inte vad den hette), dock ger inte alla SARMs samma biverkningar eftersom ingen av dem är testosteron/DHT (och inte ens steroider). SARMs är från SARMs till SARMs, inte ens samma droger; det är olika icke-steroida, icke-hormonella droger som kan binda sig till specifika androgena receptorer; finns inget krav att SARMs måste ha en viss molekylär struktur osv. SARMs skiljer sig från varandra lika mycket som de skiljer sig från testosteron.

Hur som helst är poängen med SARMs, att bygga muskler utan bieffekter.

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
3: jag skrev ju för fan att hög androgena är extremt fördeaktivt i kombination med hög anabola steroider återigen lär dig läsa
Trappa ner på roid ragen här. Jag bestrider inte att man bygger bra muskler på det. Jag ifrågasätter om det är värt bieffekterna att få lite extra styrka.

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
4: du kommer aldrig någonsin bli så stark på endast testo som du blir på till exempel endast tren
Okej, men är det inte som så, att rent testosteron ger mer anabola effekter än androgena bieffekter (håravfall, akne, skäggväxt, kroppsbehåring osv), medan DHT ger mer androgena bieffekter än anabola effekter?

Att man blir starkare av DHT än T, det köper jag, DHT är ju trots allt typ 5 gånger mer potent än T, men som jag har förstått det, så får man inte särskilt mycket bieffekter på testosteron, annat än risken att det kan konverteras till östrogen (och då blir det bitchtits osv) eller DHT, och både E och DHT konverteringarna går att blockera, så testosteron är ju en ganska lugn muskelökare.
Citera
2017-10-01, 22:00
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Tagga ner din korkade apa. Jag är både mer läskunnig och litterat än vad du är, och sedan har jag inte heller tvåsiffrig IQ som du verkar ha.

Så säger de flesta bodybuilders, tills de faktiskt börjar tappa håret. Kolla bara på Rich Piana, hur han körde med en massa hårtransplantationer och tog olika hårpiller osv.

Sedan spelar väl håret inte någon större roll om man redan är ful

Visst, men är det värt att se ut som ett fult monster bara för att vinna en irrelevant 100 kronors pokal? Dessa tävlingar ni deltar i, de är ju inte direkt jämförbara med att vinna VM eller OS guld i fotboll. Finns ju inte heller någon prestation (för att inte tala om prestige) i bodybuilding, det är ju bara storlek och symmetri. Du kan ju liksom inte skryta med att du var världens starkaste eller snabbaste man.

Det är en sak om man faktiskt är snygg (i ansiktet) och vill trycka steroider för att få en liten boost och lagom muskelmassa för att öka sin sex appeal, eller filmstjärnorna som gör det för karriärien osv. Att däremot ösa på med högandrogena steroider för att temporärt vinna en obetydlig tävling (som ingen normal människa bryr sig om), och förstöra hela sitt utseende för 15 seconds of fame, det är minst sagt efterblivet. Och för vad? Bodybuilding är en skitsport:

THE FITNESS INDUSTRY IS FUCKING ALL THE BODYBUILDERS - Rich Piana:
https://www.youtube.com/watch?v=eA1Zu7fagag

Hela syftet med alla dessa bodybuildingtävlingar är att marknadsföra proteinpulver liksom.

Jag menar, jag hade ju förstått er som tävlar inom bodybuilding, om det vore 70-tals estetiken som Arnold och Ferrigno representerade (eller som Zyzz), och man kunde tjäna pengar på det osv, men idag är det ju bodybuilding en freakshow.

Ja fast DHT är ju mer potent framförallt sett till det androgena. Visst, DHT är väl mer potent till det anabola också, men risken för bieffekter är betydligt lägre med testosteron. Dessutom, med testosteron går det att köra med aromataze inhibitor och 5AR-blockerare (t.ex. finasteride eller liknande), och du kommer inte få så många bieffekter. Med DHT-steroider däremot, hjälper inte 5AR-blockerare, eftersom de är redan DHT.

Fast är det inte jobbigt att raka kroppshåret varje dag? Särskilt med tanke på hur mycket kroppshår man kan få av steroider.

Ja det är verkligen svårt att förstå dina raketforskaruppsatser.

Stämmer inte. Biverkningarna är generellt väldigt få, och de SARMS som ger biverkningar kommer antingen inte släppas på marknaden eller göras om tills de inte ger biverkningar. SARMs är ju fortfarande i forskningsstadiet, "research chemicals" som folk kör med är inte den officiella SARMs-produkten, kan vara hur modifierad som helst.

Men visst finns det SARMs som kan ge biverkningar (bland annat en som kan ge ögonproblem, minns inte vad den hette), dock ger inte alla SARMs samma biverkningar eftersom ingen av dem är testosteron/DHT (och inte ens steroider). SARMs är från SARMs till SARMs, inte ens samma droger; det är olika icke-steroida, icke-hormonella droger som kan binda sig till specifika androgena receptorer; finns inget krav att SARMs måste ha en viss molekylär struktur osv. SARMs skiljer sig från varandra lika mycket som de skiljer sig från testosteron.

Hur som helst är poängen med SARMs, att bygga muskler utan bieffekter.

Trappa ner på roid ragen här. Jag bestrider inte att man bygger bra muskler på det. Jag ifrågasätter om det är värt bieffekterna att få lite extra styrka.

Okej, men är det inte som så, att rent testosteron ger mer anabola effekter än androgena bieffekter (håravfall, akne, skäggväxt, kroppsbehåring osv), medan DHT ger mer androgena bieffekter än anabola effekter?

Att man blir starkare av DHT än T, det köper jag, DHT är ju trots allt typ 5 gånger mer potent än T, men som jag har förstått det, så får man inte särskilt mycket bieffekter på testosteron, annat än risken att det kan konverteras till östrogen (och då blir det bitchtits osv) eller DHT, och både E och DHT konverteringarna går att blockera, så testosteron är ju en ganska lugn muskelökare.


alltså jag pallar inte dig..

du är ju uippenbarligen inte läs kunnig ellet intellektuell när du verkar tycka det är viktigare vad andra människor tycker om dig än vad du tycker om dig själv.. du måste förstå att vi som lever bodybuilder livet strävar inte efter en fysik eller ett mål som ska upskattas av andra.. vi försöker bygga VÅR EGNA DEFFINITION av den perfekta kroppen och inget annat...

vad är det? ingen kan svara för alla har helt olika defintioner... du gillar arnold och zyzz fysik, okej fine by me inget jag klankar ner på, jag gillar classic physique looken som är igentligen samma som arnold fast ännu större (kombinationen av dagens bodybuilding utan GH - GUT)

men för att undvika att ge dig mer info om mig som du ändå bara kommer rata eftersom man väldigt snabbt kan lista ut din ålder på ditt tankesätt och dina utryck så håller jag mig till att svara på dina ''frågor''

jag säger återigen jag bryr mig inte om mitt hår... du vet inte vad som är bäst för mig och där är vi klara

jag har jobbat en hel del som modell med betalda photosessions så förmodligen är jag jävligt mycket snyggare än dig, oavsett vad så har jag deffintivt en snyggare fysik än dig och vill du säga något annat så lär du lägga upp en bild på din fysik för min ligger ute på flashback

vad vet du om vilka tävlingar jag deltar i? och du bryr dig alltså om skryt.. ja men bli fotbolls proffs då? jag bryr mig inte

återigen så bara för att det är din deffinition av ett förstört utseende så betyder det ju inte att det är min eller någon annans.. du vill ha svar på varför jag tycker att det är värt det.. isåfall måste du börja lyssna på mig för just nu mot argumenterar du ju bara det jag säger som att du försöker övertala mig till att det inte är värt det men vet du vad.. jag har kört en jävla massa DHT och jag tycker att det är värt det.. finns inget i världen du kan säga som kommer ändra på det

som sagt jag tycker fortfarande det positiva väger över det negativa med DHT

nej det är inte jobbigare än o raka pungen eller ansiktet? finns ju spray som du sprayar på ben eller mage eller rygg eller vad du nu vill göra och sen duschar du av det.. sprayen sitter i 5-10 min sen är hela kroppen klar.. gissar på att ditt pung fjun tar ungefär lika lång tid

stämmer visst det och du kan säga o tro vad fan du vill om sarm..

och jag säger att jag tycker det är värt det och du vägrar acceptera svaret

det stämmer det du säger men DHT kombinerat med testo kommer alltid ge dig bättre resultat

det är klart att det är högre avkastning när riskerna ökar det är så världen fungerar om du inte har listat ut det än... det här var mitt sista svar till dig för jag kan inte göra det mer tydligt för dig... DET HÄR ÄR VARFÖR JAG ANSER ATT DET ÄR VÄRT DET OCH TYCKER INTE DU DET SÅ TYCK INTE DET DÅ FÖR I HELVETE VEM FAN ORKAR BRY SIG?
Citera
2017-10-03, 08:16
  #21
Medlem
Alltså ni kivas som småbarn, skärp er förfan



Förövrigt var det här klockrent skrivet, dock gör ju alla som dom vill haha

Citera
2017-10-04, 23:10
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
amen lugna dig nu... jag säger ju inte att han ska använda det här..

men allvarligt kan du säga att du får lika bra resultat av dboll som av tren? isåfall är du ju ett jävla skämt... vi pratar ju enbart i teorin just nu varför man vill vända sig till dessa preparat och då är det med enkla korta ord för att du får fan så mycket mer resultat när du kombinerar preparaten istället för att singla testo eller något annat hög anabolt

Hahah lugna ner dig nu gubben
Angående TS fråga förstår ja till viss del varför han ställer den, men de e ju upp till var och en. Dem bieffekter jag får av DHT preparat, vilket är typ 0st, så kanske andra blir flintis. Eller vad som helst och är man inte redo för bieffekter som såna och skada på inre organen ska du inte kura överhuvudtaget. Punkt.
Citera
2017-10-26, 16:13
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Är full natty brah själv, och har inte tänkt börja med AAS/HGH förrän jag blir 40/50 eller något i den stilen, men en sak jag inte förstår är, varför ni som preppar, kör med DHT-baserade steroider som Winstrol, Masteron osv? DHT är ju mer androgent än anabolt om jag har förstått det rätt. Och det är ju den androgena aktiviteten som leder till de flesta bieffekter som ökad kroppsbehåring, ökad risk för prostatacancer, håravfall, finnar på ryggen osv.

Visst, testosteronbaserat AAS kan ju konverteras till östrogen, och risken för bitchtits är obefintlig med DHT eftersom DHT inte kan konverteras till östrogen, men gynekomasti går ju att kontra med SERMs, och testosteron i övrigt är ju mestadels anabolt; visst finns det en viss androgen faktor även med testosteron, men inte alls på samma nivå som dihydrotestosteron. Så det här med bitchtits verkar vara enda fördelen DHT-steroider har över T-steroider?

Jag förstår inte varför någon tar anabola androgena steroider i muskelbyggarsyfte, som mestadels leder till bieffekter och inte är lika effektiva för att öka muskelmassa. Är ni ute efter ökad skäggväxt och hår på bröstet, eller vad är grejen?


Både ja og nei , du har tenkt det over leser jeg, men du skaper en høne av en fjær her .

Som regel er det ikke selve steroiden som årsaker biverkningene, men som regel KVALITEEN av steroidene + den største faktoren - hva som sitter i hodet på den som bruker.

antal menn som brukt steroider moderat på rett måte og klart seg feilfritt er sikkert 90% kontra de idiotene som får problem . Problemene starter som regel av brist på kunnskap.

for at ta de som du rablet opp her:

acne = møkkete olje, usterile vialer, dårlig kosthold
håravfall = accelerasjon av en genetisk faktor (det hade skjedd uansett etterhvert)
prostatkreft = accelerasjon av genetisk faktor (det hade skjedd uansett etterhvert)
gynokomasti = ukunnskap om at takle problemet, genetisk faktor angående aromatase, osv osv.

så min poeng er at steroider kan være din beste venn eller din største fiende beroende på hvor seriøs du vil være .

glem aldri at når injectionsbasert testosteron kom så ble den mannen hyllet, da han fant opp en måte at få laga menn av menn som takket en genetisk faktor aldri kunne ha blitt "menn" .
Du leser gjerne om hvor dårlig steroider er fordi media vil at du skall tro det, men tenk på hvor mange liv som testosteron har reddet ? hvor mange brystkreft pasienter som fått hjelp av tamoxifen ? hvor mange menn har fått hjelp av anastrazole ? hvor mange barn som fått en framtid takket være HGH ? hvor mange kreftpasienter som beholdt muskelmassa takket oxandrolone ? osv osv . alt er ikke sort og vitt.

Så slapp av, du trenger mest sannsynlig ikke steroider i DITT liv, men det kan komme en dag da det redder ditt liv også .

Problemet ligger i alle 18 årige lalliser som vil se ut som en av de gaylordsen på instagram som aldri bruker tskjorte og putter i seg alt for mye og ikke har peiling på noenting .

og ja - jeg er lege, så ta mitt ord for det
Citera
2017-10-26, 20:32
  #24
Medlem
HeadOfBoos avatar
1. Masteron är ju sjukt att deffa på, plus att sexdriften blir grym.
2. Winstrol är så underskattat. Nu snackar jag om depot, injicerbara varianten. Man blir rejält mycket starkare och behåller ökningarna bättre än de flesta prepp. Det är dock inte nyttigt och skulle inte ta det nu som äldre.
4. Vem fan bryr som om flint och lite hårväxt? Det är manligt.
3. Vem har sagt att man måste numrera i rätt ordning?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback