Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-09-30, 19:26
  #85
Avstängd
Stukatjs avatar
Wikstrand
2017-09-30, 19:27
  #86
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Har hackat som fan på min chromecast hela säsongen. Funkade bra idag dock.

Funkar bra för.mig och då sitter jag ändå och kollar på yuppienallen på ett knackigt Wifi i Chile.
2017-09-30, 19:47
  #87
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Jag är absolut inte säker, men är det inte matchstraff när en målvakt slår med stöten? Tänker på att han dessutom riktar den mot huvudet. Alla som har känt på en stöt vet att den nästan är hård som en sten.

Hade det varit Rögles målis så hade Pehr Claesson dömt 5 min direkt. Claesson är en kille som haft längdkomplex hela livet......
2017-09-30, 20:02
  #88
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Hade det varit Rögles målis så hade Pehr Claesson dömt 5 min direkt. Claesson är en kille som haft längdkomplex hela livet......


Är Claesson längre när han är i Malmös zon?
2017-09-30, 20:02
  #89
Medlem
MitchRapps avatar
Härligt! Växjö ökar tempot sista 5 och Frölunda viker ner sig
2017-09-30, 20:09
  #90
Avstängd
Stukatjs avatar
Ingen i Mora har koll på att målet är tomt
2017-09-30, 20:19
  #91
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Är Claesson längre när han är i Malmös zon?

Claesson hatar Rögle sen 10-12 år sedan
2017-09-30, 20:22
  #92
Medlem
B-Dawks avatar
Skönt med tre nya friska poäng ikväll! Imorgon får grabbarna se till att fixa ytterligare tre poäng till så de hakar på HV i toppen.
2017-09-30, 20:30
  #93
Avstängd
Stukatjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Skönt med tre nya friska poäng ikväll! Imorgon får grabbarna se till att fixa ytterligare tre poäng till så de hakar på HV i toppen.

Lagen framför har ju fler matcher spelade också. Riktigt fin inledning på säsongen det här. Gillar verkligen det jag ser av Virtanen. Saknar knappt Nyggas skott. Jacobsson måste skynda sig att skriva ett längre kontrakt där! Såg du Dicken något i sista?
2017-09-30, 20:35
  #94
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Lagen framför har ju fler matcher spelade också. Riktigt fin inledning på säsongen det här. Gillar verkligen det jag ser av Virtanen. Saknar knappt Nyggas skott. Jacobsson måste skynda sig att skriva ett längre kontrakt där! Såg du Dicken något i sista?

Ja en sådan här inledning är vi fans inte bortskämda med de senaste åren. Gällande Virtanen så känns det som han har ett hockey-IQ som rejält överstiger Nyggas. Nej det var dåligt med Dicken i sista.
  • 7
  • 8
shl

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback