Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-30, 21:54
  #13
Medlem
Verkar vara en tjejgrej att säga så sånafall.
Citera
2017-10-01, 17:19
  #14
Medlem
Denoms avatar
Det låter som en invit för att du ska bjuda henne på några drinkar åtminstone som ursäkt för att du snodde hennes bord.
Citera
2017-10-02, 00:09
  #15
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Nu har det hänt två gånger på krogen bägge gångerna från tjejer jag och kompisen sätter oss vid ett helt tomt bord ingen som helst indikation på att det är upptaget 5 min senare kommer det fram nån tjej och säger ursäkta det där var faktiskt vårat bort.
Första gången körde jag stilen att ok fine mitt misstag men igår körde jag tvärt om och påpekade att det inte var något som helt tecken på att nån skulle sitta här inga glas eller nånting helt rent.
Tjejen vart såklart sur gick och satte sig nån annan stans har ni varit med om detta beteende?
men gud va du e godtrogen.

nästa gång sägerdu bra då ska hämta hela mitt sällskap hit

luder

kvinnor e fittor när dom e ute, som om deras jävla plikt att va extra cuntiga. bra att du bossade henne, o feministtöntarna här inne som kallar dig betahane får noll fitta, märks på lång väg, för dom fattar inte att man ska sätta bros först. virgins
__________________
Senast redigerad av RickRozay 2017-10-02 kl. 00:15.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback