Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2017-09-29, 23:40
  #13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Folk har rökt i parker så länge det har funnits röka din jävla färsking.
Problemet är ju inte att man sitter i en park. Problemet är att man förmodligen sitter i en park och ser ut som om man försöker gömma sig.
Citera
2017-09-29, 23:42
  #14
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrassesTigrar
Exakt, därför röker man inte i en park din dumma jävla hora. Man röker det som om det vore en cigg eller inte alls. Man sitter inte i en park med luvor på sig och röker sitt strul om man inte vill åka fast. Dumma jävla horunge.
Ja du lilla frasse jag har rökt i parker i över 20 år utan problem.
Din mamma brukar ju vara ute och suga flummarkuk i parker så du borde ju veta,din misslyckade abort.
__________________
Senast redigerad av Krickert 2017-09-29 kl. 23:44.
Citera
2017-09-30, 00:01
  #15
Medlem
Tråkigt att höra mannen, glad att jag alltid klarat mig.
Hoppas du bor i en relativt stor stad, för man vet ju hur alla poliserna behandlar "narkomaner"...
Citera
2017-09-30, 02:41
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det där gäller om man är ett gäng tonåringar. Snuten är faktiskt inte alls lika intresserade av att plocka vuxna människor som sitter och ser skumma ut i parker.

Men att sitta någonstans där det finns möjlighet för polisen att smidigt rulla fram, det gör man ju inte om man har lite självbevarelsedrift.

Jag har också märkt det fenomenet, jag tror dom vill försöka stoppa ungdomar då vuxna människors beteende oftast inte går att ändra.
Blev själv ofta tagen in på piss m.m. när jag var yngre för jag hade nästan alltid någon substans i urinet och poliserna här visste det så hände att man blev intagen så fort dom såg en.

Efter nått år och 10+ ringa och innehav så märkte polisen att jag helt enkelt inte bryr mig, jag skrattade när jag blev tagen, vägrade pissa och gjorde det så jobbigt jag kunde för dom, blev alltid sjukhuset för blodprov och senare rättegång då jag alltid nekade att jag tagit någon drog, att vägra pissa, och blåneka även om man är positiv gör det mycket jobbigare för poliserna då det är massa extra pappersarbete m.m.
Tillslut så slutade dom ta in mig på piss och visiterade mig snabbt bara och sa saker som inga droger ikväll.

Poliserna tror att dom genom att bestraffa ungdomar kan få dom att sluta med droger, vilket såklart oftast inte fungerar alls.
__________________
Senast redigerad av Manbat 2017-09-30 kl. 02:45.
Citera
2017-09-30, 02:45
  #17
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Jag har också märkt det fenomenet, jag tror dom vill försöka stoppa ungdomar då vuxna människors beteende oftast inte går att ändra.
Blev själv ofta tagen in på piss m.m. när jag var yngre för jag hade nästan alltid någon substans i urinet och poliserna här visste det så hände att man blev intagen så fort dom såg en.

Efter nått år och 10+ ringa och innehav så märkte polisen att jag helt enkelt inte bryr mig, jag skrattade när jag blev tagen, vägrade pissa och gjorde det så jobbigt jag kunde för dom, blev alltid sjukhus och blodprov vilket tar rätt mycket tid för poliserna.
Tillslut så slutade dom ta in mig på piss och visiterade mig snabbt bara och sa saker som inga droger ikväll m.m.

Poliserna tror att dom genom att bestraffa ungdomar kan få dom att sluta med droger, vilket såklart oftast inte fungerar alls.
Ja, det är så kallat preventivt arbete. Fånga kidsen tidigt i deras "missbruk" och hela den där biten.
Citera
evilhoneys avatar

Moderatormeddelande

Postat av evilhoney 2017-10-13, 06:23
Moderator
OT raderat. Det finns andra trådar där man kan diskutera narkotikapolitik.
//mod
2017-10-13, 23:54
  #19
Medlem
win some lose some. Jävligt surt och jag lider med er
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback