Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2020-11-01, 23:58
  #37
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Jag har inga barn och tror inte jag kommer ha heller. När man läser här verkar det som att många killar är emot att träffa en tjej med barn. Många som skriver att de inte vill ta hand om någon annans barn och så vidare. Men ända sedan jag försökte träffa en tjej har jag tänkt att jag ville träffa någon med barn. Jag tänker att de finns tillräckligt med barn i denna världen och jag behöver inte bidra till fler. Och jag tänker att jag skulle kunna betyda mer för en tjej med barn och hennes barn. Det längsta förhållande jag haft (typ drygt 1 år) var tillsammans med en tjej med barn. Jag gillade mycket allt vi gjorde tillsammmans, både enbart vi och med hennes son (runt 5 år). Vi var på semester, och vi var på olika platser och hade kul. Och när vi var själva hade vi också mycket kul. Jag är välutbildad och tänker jag jag kan göra en hel del för att hjälpa en tjejs barn i skolan och så. Tyvärr hade inte den tjejen så bra relation med barnets far så kanske bidrog det till att det inte funkade så bra. Vad jag vill säga är att jag har inget emot att bidra ekonomiska och på andra sätt till en annan mans barn. Men det är viktigt för mig att det är en vettig tjej ändå, en smart, monogam och rolig tjej som vill ha ett långsiktigt förhållande med mig. Tyvärr är det faktiskt inte så lätt att hitta en sån tjej, vet inte var man ska leta. På t.ex. Tinder det är mest tjejer utan barn, och på andra sidor det verkar som att tjejer är inte så intresserade av mig. Kanske någon har tips på var man man kan hitta tjejer med barn som skulle vilja ha en seriös relation med en rätt ok kille?