Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-29, 00:52
  #1
Medlem
Gonville.Bromheads avatar
Tjena,

Finns det någon cam2cam (roulette)-site där det inte bara är snubbar? Känns praktiskt taget omöjligt att få upp en tjej på exempelvis Chatrandom osv.
Citera
2017-09-29, 00:53
  #2
Medlem
Kanske för att det är mest killar som tycker sånt är upphetsande?
Citera
2017-09-29, 00:58
  #3
Medlem
Gonville.Bromheads avatar
Du kan ha rätt, men tjejer är väl lika kåta som killar eller?
Citera
2017-09-29, 01:05
  #4
Medlem
Säkert, men jag vet relativt många grabbar som hänger på siter som du söker. Dock så vet jag inte en enda brud...
Citera
2017-09-29, 03:08
  #5
Medlem
Brudarna har väl fullt upp med att ligga runt i verkligheten dom som nu är tillräckligt slampiga för att hänga på sådana sidor.
Citera
2017-09-29, 13:13
  #6
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detejagde
Säkert, men jag vet relativt många grabbar som hänger på siter som du söker. Dock så vet jag inte en enda brud...

Känner några tjejer som sitter ibland. Mest sitter de och skrattar åt freaks. Känner inga killar som gör det, eller snarare inga killar som skulle erkänna de gör det.

Lär ju tyvärr alltid vara mest snubbar. Jag har bara provat typ två gånger(pinigt men tjack får en att göra sjuka grejer) men man inser ju rätt snabbt att det är lönlöst och man borde kolla lite porr istället...
Citera
2017-09-29, 19:17
  #7
Medlem
mjukmjukares avatar
Berätta!
Vad är detta? Har inte en aning?
Vad går det ut på? Massa fakta vore kul....!!

Kram

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback