Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-28, 22:24
  #1
Medlem
WhaleMales avatar
Jag tror jag börjar hata Ios och MacOS.

Telefonen säger att det finns 1523 bilder på den.

Det är inte alls så många som visas när jag kopplar den med sladd till Mac.

På pc kunde man bara sett en mappstruktur och funnit alla 1500 bilder och kopierat över dem och sedan raderat dem från telefonen.

Kan man inte göra så här?

Det känns så jäkla låst.
Citera
2017-09-28, 22:27
  #2
Medlem
Menar den inte alla bilder som även finns i appar, t.ex. meddelanden och whatsapp och liknande? Blir ju tillslut en väldans mycket bilder där som tar plats.
Citera
2017-09-28, 22:48
  #3
Avstängd
Sovtutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Menar den inte alla bilder som även finns i appar, t.ex. meddelanden och whatsapp och liknande? Blir ju tillslut en väldans mycket bilder där som tar plats.
Jag tror (eller hoppas...) att TS har koll på om han knäppt 200 eller 1500 bilder.
Citera
2017-09-28, 22:52
  #4
Medlem
Jag hade ett liknande problem, min telefon visade att den var full med bilder trots att jag hade raderat alla. Kan vara ett mjukvarufel, jag testade att ominstallera telefonen och detta löste mitt problem.
Citera
2017-09-28, 22:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sovtutan
Jag tror (eller hoppas...) att TS har koll på om han knäppt 200 eller 1500 bilder.

Jo, jag håller med, men det är det enda jag kan komma på. Annars finns ju alla bilder i samma mapp när du navigerar i datorn numera. Vill jag minnas åtminstone.
Citera
2017-09-29, 16:37
  #6
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Telefoni: felsökning och problem
/Moderator
Citera
2017-09-30, 16:20
  #7
Medlem
X_surfers avatar
välj rätt ios-enhet och sök på .jpg eller *.jpg i Finder då borde den lista samtliga jpg-bilder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback