Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-28, 18:11
  #1
Medlem
Så en tjej jag har haft det igång det med, har senaste veckorna börjat tala om för mig att hon drömmer om olika scenarion där hon kommer på mig med att snorta kokain hemma hos henne och oftast tycks det vara inför hennes föräldrar dessutom.

Till saken hör att jag nämnde en gång för henne för någon månad sedan sedan att jag bara snortat två linor i hela mitt liv (på fyllan), men att jag kände ingenting alls då dosen antagligen var för liten och att jag aldrig tänkt prova igen. Och jag har tidigare varit en riktig festprisse, vilket jag inte riktigt är nu dock.
Men vi hade dock ett gräl för typ en månad sedan då jag kom hem stupfull från en utekväll. Hon tyckte att jag var alldeles för full bara. Och sen är det tänkt att jag snart ska över och träffa hennes föräldrar och familj (för första gången) och stanna över i nästan en vecka, samtidigt som jag vet att hon inte har vågat berätta särskilt mycket alls om mig för hennes egna föräldrar. Jag vet inte varför.

Jag har inte varit särskilt intresserad av att lyssna på hennes drömmar men en tanke slog mig då jag råkade fundera kring det här. Kan det vara så att hon är rädd för att föräldrarna ska tycka att jag är en dålig partner eller en badboy på något vis och på ett undermedvetet plan är rädd för att jag ska ställa till med någon scen då jag får träffa hennes familj, eller vad tror ni att det här kan röra sig om?
Citera
2017-09-28, 18:18
  #2
Medlem
RiverStyxs avatar
Spontant känns det som att hon haft en tidigare kille med seriösa koks-besvär och att hon är allmänt orolig för att återuppleva den erfarenheten.
Citera
2017-09-28, 18:34
  #3
Medlem
321js avatar
http://www.dreammoods.com/dreamdictionary/c3.htm


Cocaine

To dream that you are taking cocaine indicates that you are feeling empty and devoid of emotions. You are looking to get out of your commitments or denying your responsibilities. You lack ambition. On a more positive note, the dream may be telling you that you need to be more lively and energetic.
Citera
2017-09-28, 18:52
  #4
Medlem
GuldBuddahs avatar
INTERVENTION

Haha, troligtvis är det något hon funderat ofta på, därav drömmer hon om det. Speciellt om du ska träffa hennes föräldrar. Hon vet kanske inte riktigt vart hon har dig. (Spekulerar bara)
__________________
Senast redigerad av GuldBuddah 2017-09-28 kl. 18:55.
Citera
2017-09-28, 19:25
  #5
Medlem
SINEGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genpolen
Så en tjej jag har haft det igång det med, har senaste veckorna börjat tala om för mig att hon drömmer om olika scenarion där hon kommer på mig med att snorta kokain hemma hos henne och oftast tycks det vara inför hennes föräldrar dessutom.

Till saken hör att jag nämnde en gång för henne för någon månad sedan sedan att jag bara snortat två linor i hela mitt liv (på fyllan), men att jag kände ingenting alls då dosen antagligen var för liten och att jag aldrig tänkt prova igen. Och jag har tidigare varit en riktig festprisse, vilket jag inte riktigt är nu dock.
Men vi hade dock ett gräl för typ en månad sedan då jag kom hem stupfull från en utekväll. Hon tyckte att jag var alldeles för full bara. Och sen är det tänkt att jag snart ska över och träffa hennes föräldrar och familj (för första gången) och stanna över i nästan en vecka, samtidigt som jag vet att hon inte har vågat berätta särskilt mycket alls om mig för hennes egna föräldrar. Jag vet inte varför.

Jag har inte varit särskilt intresserad av att lyssna på hennes drömmar men en tanke slog mig då jag råkade fundera kring det här. Kan det vara så att hon är rädd för att föräldrarna ska tycka att jag är en dålig partner eller en badboy på något vis och på ett undermedvetet plan är rädd för att jag ska ställa till med någon scen då jag får träffa hennes familj, eller vad tror ni att det här kan röra sig om?

Jag tror det här rör sig om att du vill framstå som en bad boy... och kokainn dödar fylla, så din nästa historia kan bli lite bättre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback