Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-10-05, 00:58
  #97
Medlem
Judinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Två alternativ som jag ser jag.

Alternativ 1 (som jag själv antagligen hade valt) är att betala de där 600 kr. Det är inte en speciellt stor peng trots allt, och det kanske är värt några hundralappar för att bli kvitt en idiot (som faktiskt är potentiellt farlig). Swisha också är det tack och hej, du behöver inte ens träffa honom igen. Insisterar han på kontanter kan du skicka spårbart brev, det kostar 53 kr.

Se det som läropengar att du inte ska ta emot saker (speciellt knark!) från främlingar!

Alternativ 2 är att erbjuda knarket tillbaka till honom och hota med polisen om han misstycker, men han kommer nog inte alls bli nöjd med det svaret.

Jag har inte Swish och han ska inte få något av mig pga hur han har betett sig.

Uppdatering: jag skickade sms till honom av misstag. Han svarade glatt och så... Fan. (Sa att jag mådde bra och sedan "själv?" Varav han svarade något och jag skrev "roligt ". Fyfan.
Måste börja spara numren.
Citera
2017-10-05, 07:31
  #98
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Jag har inte Swish och han ska inte få något av mig pga hur han har betett sig.

Uppdatering: jag skickade sms till honom av misstag. Han svarade glatt och så... Fan. (Sa att jag mådde bra och sedan "själv?" Varav han svarade något och jag skrev "roligt ". Fyfan.
Måste börja spara numren.

Jag tycker det känns som du inte är så oskyldig som du vill framstå som. Ta inte illa upp nu, men det kommer upp senare i tråden att du legat med honom, och nu "råkade" du SMS'a honom? Du har tagit emot knark från honom och han är en dealer, så du får avgöra själv om det är värt 600 spänn att ha en arg knarkskalle efter sig eller inte.
Citera
2017-10-05, 07:42
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Jag har inte Swish och han ska inte få något av mig pga hur han har betett sig.

Uppdatering: jag skickade sms till honom av misstag. Han svarade glatt och så... Fan. (Sa att jag mådde bra och sedan "själv?" Varav han svarade något och jag skrev "roligt ". Fyfan.
Måste börja spara numren.

Nej du måste börja radera numren och konversationer uppenbarligen. Låter som om du är 14 och egentligen söker lite spänning och bekräftelse. Jag hade fel i tidigare poster, stanna på Tinder och liknande sidor.
Citera
2017-10-05, 10:12
  #100
Medlem
Judinnas avatar
Ja, jag råkade smsa honom. Nej, jag är inte 14.

Överger denna tråd då inget verkar hända.
(Man vet aldrig)
Citera
2017-10-05, 14:28
  #101
Medlem
4-Gotts avatar
Har du kvar rökat? Kanske du kan skicka tillbaks det via rekommenderat brev eller nåt.
Du kan också lämna det till polisen. Förklara att du var på en dejt, du blev rädd då denne killen är läskig och tog emot weedet för få gå där ifrån. Visa sedan att han har betett sig hotfullt. Farbror blå kommer knacka på dörren till han och lösa det åt dig. Något naivt skrivet men förhoppningsfullt kommer systemet funka.
Citera
2017-10-05, 15:19
  #102
Medlem
Varför dejtar du idioter?

Om han har så många problem som du sa så borde man enlogt mig märka av det och dra sig undan. Eller var han "spännande"...
Citera
2017-10-05, 15:25
  #103
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Ja, jag råkade smsa honom. Nej, jag är inte 14.

Överger denna tråd då inget verkar hända.
(Man vet aldrig)

Smsa honom dissen att du skrev till fel nummer och att du egentligen skulle vara på en trevligare karl.

Nä men blockera och skit i honom. Börjar han bråka i framtiden så fråga några stora killar i din vänskapskrets ifall dom kan ta ett snack med honom.
Citera
2017-10-09, 12:27
  #104
Avstängd
Du är ju lika konstig som tar emot hash från en dejt. Det är bara sjuka människor som röker hash.
Citera
2017-10-20, 19:05
  #105
Medlem
Svara han att haschet var betalningen för sexet så om han ska ha en avsugning får han hosta upp mer weed!
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback