Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-28, 17:00
  #1
Medlem
Judinnas avatar
Jag vet ärligt talat inte vart detta ska postas. Mod får gärna flytta tråden om så behövs.

Jag träffade en kille i måndags som jag snabbt märkte att jag hade 0 gemensamma intressen med. Jag ljög ihop något om att en vän mådde dåligt.
Innan jag gick så gav han mig en mängd hasch , gratis. Då hade han redan köpt mat och grejer.
Jag bad inte om något av de, jag sa t.o.m emot . Jag är väldigt dålig på att ta emot gåvor. Men han insisterade.

Jag har inte hört av mig till honom då han verkar vara extremt manipulativ.
Jag som tidigare har manipulerat allt och alla, genomskådade honom direkt. Därav har jag valt att aldrig mer träffa honom.

Idag hörde han av sig.
"Tänker du höra av dig? Vill veta om du tänker lämna tillbaks det du tog eller om jag ska se det som stulet."
1) jag tog aldrig det, jag fick det. Därav ser jag det som en gåva. Jag ville inte ens ha det. Men han "tvingade" mig att ta det, eftersom att jag hade bråttom till en taxi så tog jag det. Ville dra så fort som möjligt också.
2) vadå stöld? Vad ska han göra åt saken, polisanmäla mig? Vad ska polisen göra, haha.

Jag skrev lite försiktigt med honom, sa sanningen - jag såg det som en gåva, vi har inget gemensamt och därför tänker jag inte träffa honom igen.

"Det va aldrig en gåva. Jag ska ha stålar eller en avsugning som betalning."
Okej, här bekräftar han att det aldrig var en gåva från hans sida.
Här bekräftar han också att han är psycho.

Nu till min fråga, vad ska jag göra? Eftersom att han är en manipulativ läskig jävel så har jag inte vågat att gå ut. Mitt namn är väldigt unikt och därför är det enkelt att hitta min adress. Snubben har 0 impulskontroll.

Om jag kunde print screena skulle jag ha gjort det.

Jag vet hans adress, vad han jobbar med och vart. Jag vet också att han är speltorsk och har ADHD (grovt, som han själv beskrev det).
Citera
2017-09-28, 17:07
  #2
Medlem
Unisertits avatar
Ge tillbaka hans hasch och gå vidare.
Citera
2017-09-28, 17:09
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Ge tillbaka hans hasch och gå vidare.

Nej, inte ens det. Han ska inte ha ett dyft. Tipsa honom om Lena Handén och blockera honom.
Citera
2017-09-28, 17:14
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uhhhva
Nej, inte ens det. Han ska inte ha ett dyft. Tipsa honom om Lena Handén och blockera honom.

Håller med. Vad ska han göra hade han tänkt?
Citera
2017-09-28, 17:14
  #5
Medlem
PTHJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Ge tillbaka hans hasch och gå vidare.
Du kommer att få betala på ett eller annat sätt, ett sätt är som i citatet, men du kanske föredrar ett annat sätt.
Citera
2017-09-28, 17:14
  #6
Medlem
Polisanmäl afghanen.
Citera
2017-09-28, 17:16
  #7
Medlem
Sirianas avatar
Vem fan ger hash till en random dejt? Och vem fan TAR emot hash av en random dejt?

Nåja, du kan ju hälsa honom att eftersom du inte vill träffa honom igen så kan du lämna in hans braj till polisstationen så kan han hämta det där om det är så viktigt. (Säg till polisen att du hittade det på gatan eller nåt.)
Citera
2017-09-28, 17:24
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Vem fan ger hash till en random dejt? Och vem fan TAR emot hash av en random dejt?

Nåja, du kan ju hälsa honom att eftersom du inte vill träffa honom igen så kan du lämna in hans braj till polisstationen så kan han hämta det där om det är så viktigt. (Säg till polisen att du hittade det på gatan eller nåt.)

Du fattar inte att det var hans sätt att sätta TS i skuld till honom, tvinga henne att träffa honom igen och sådär. Det är skickligt men ganska gammalt trick.

TS, ska inte svara ett skit. Hon ska blocka snubben och gå vidare med sitt liv. Vad ska han göra, bryta sig in hos TS?
Citera
2017-09-28, 17:25
  #9
Medlem
Jobbigt läge. Hot funkar nog dåligt. Ge tillbaka och säg tack och farväl.
Citera
2017-09-28, 17:26
  #10
Avstängd
eminent-dietists avatar
Eftersom du drar dig till loosers eller de dras till dig så kanske du bör reflektera över hur du framstår som individ?
Citera
2017-09-28, 17:27
  #11
Medlem
Havremopedens avatar
Skulle ge tillbaka skiten och aldrig prata med idioten igen, just för att han verkar vara ett psycho...

Vilken vidrig kille du hittade att gå på dejt med må jag säga...
Citera
2017-09-28, 17:32
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Du fattar inte att det var hans sätt att sätta TS i skuld till honom, tvinga henne att träffa honom igen och sådär. Det är skickligt men ganska gammalt trick.

TS, ska inte svara ett skit. Hon ska blocka snubben och gå vidare med sitt liv. Vad ska han göra, bryta sig in hos TS?

Exakt. Och varje svar till denna människa kommer enbart att ge honom mer information och mer luft under vingarna.

Inte ett ord till till den här mannen, inget lämna tillbaka. Blocka, öppna inte dörren om det börjar banka. Prata inte ens igenom brevinkastet. Polare och polis bör kunna hålla honom undan tills han går vidare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback