Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-28, 06:39
  #1
Medlem
Hej mina med flashbackare jag fick ärva massa kosttillskott och grejer av min polare då han flydde landet. En del av dessa grejer var kreatin, 1 mutant creakong och 1 starnutrition. Jag tänkte att jag skulle se över vad detta var för någonting och se om det var värt att pröva. Jag googlade runt lite så om kreatin. Samt att ja läste förpackningen på starnutrition.

Jag valde då att pröva eftersom det verkar fungera väldigt bra för många. Så jag startade uppladdningsfasen i måndags. Under gårdagen så vart jag extremt rastlös och höll på gå i taket, kunde inte sitta still för 5 öre. Jag sprang runt och gjorde massa onödig skit eftersom jag redan tränat en gång under dagen. Dålig i magen vart jag också, sket minst 5ggr, känns som en jävla orkan där nere. Började även att bita ihop och gnissla tänder nästan som om man tagit E. Svettas som en idiot. Och låt oss inte glömma denna hemska jävla huvudvärken. Sen när det var dags att sova upptäckte jag att jag ej kunde det. Än hur jag försökte, notera att jag fortfarande var extremt rastlös. När kl började bli mycket så kontaktade jag min kompis som nu var vaken pga tidsskillnader eftersom den jäveln lämnade oss i sticket i kalla lilla kuksverige. Och så berättade han att man tydligen ej skall göra en uppladdningsperiod när man käkar mutant creakong. Vilket jag antar är svaret på mina problem?

Jag försökte iaf somna och lyckades efter många om och men att "halv" somna. Alltså jag sov men var vaken på samma sätt. Dock vaknade jag 1 timme senare "pigg" vilket är anledningen till att ja skriver detta inlägg nu.

Så för att sammanfatta: Polarn flyr landet.
Dumpar massa skit på mig.
Överdoserar? På kreatin.
Springer runt likt en duracell kanin.
Skiter som om det vore det bästa jag visste.
Gnisslar tänder.
Skapar nya hav med min fantastiska svett.
Underbar huvudvärk, nästan så fantastisk som om Mark Levengood skulle sitta och smeka mitt hår. Medans han sjunger en vaggvisa med sina finska lena stämma.
Kan inte sova.

Jag ska ju jobba senare så detta var ju inte det optimala. Så mina vänner kan detta bero på kreatinet eller är det något helt annat det beror på? Placebo är tveksamt eftersom jag inte visste så mycket om det innan.

Edit: Jag måste för övrigt fortfarande skita. Samt att jag vill springa 300 mil
__________________
Senast redigerad av potatisjaveln 2017-09-28 kl. 06:53. Anledning: Tillägg
Citera
2017-09-28, 06:56
  #2
Medlem
Ryggradsluss avatar
Låter som du fått i dig nån obskyr pwo.
Fick du tjackballe?
Citera
2017-09-28, 07:01
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Låter som du fått i dig nån obskyr pwo.
Fick du tjackballe?
Nepp drog en runk i ett desperat att försöka somna. Inga konstigheter där
Citera
2017-09-28, 08:15
  #4
Medlem
rostigamazons avatar
Varför flydde han landet ?
Citera
2017-09-28, 08:21
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Varför flydde han landet ?
Inte för att detta tillhör diskussionen men han flyttade till sin flickvän
Citera
2017-09-28, 09:18
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatisjaveln
Inte för att detta tillhör diskussionen men han flyttade till sin flickvän

Räknar med att det är varmare där och att hon är av exotiskt ursprung. Nice.

Hälsa din polare att det gör ha fan rätt i och att inte sluta träna!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback