Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-27, 20:41
  #1
Medlem
Maskinist.s avatar
Jag undrar varför höginkomsttagare från medelklassen köper sex?

Jag pratar nu om människor som är framgångsrika företagare, entreprenörer, direktörer och liknande. Dessa människor är goda för flera miljoner, klär sig i dyra kläder, bor i hus värda 8 miljoner och kör bilar för 1.2 miljoner. Oftast är dessa män över 50 år.

Varför väljer dessa att köpa sex?
Citera
2017-09-27, 20:46
  #2
Avstängd
Jag har gjort det, för att man vill ha sex med andra utan att göra slut med sin fru och gå genom en dyr skilsmässa
Citera
2017-09-27, 21:05
  #3
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Dra bara åt helvete pedofiljävel.

Jag tror dock han har rätt i sak. Speciellt i dessa kretsar så är det även socialt kostsamt att sparka den som är en del av representationsstaben.

Hon kan föra sig, är med i bridgeklubben och när man seglar med Frippe och Tuttan på Gotland.

Han kan hitta en ung och snygg tjej men då får han gifta ner sig lite socialt och så blir det besvärligare. Han blir inte bjuden i vissa sammanhang. Frippe och Tuttan vill inte riktikt släppa in hans golddigger och hittar någon annan att segla med.

Vill han ha lammkött ibland så är det rationellare att pröjsa och hålla det sexlösa äktenskapet intakt. Hustrun håller god min så länge han är diskret för hon har inget intresse av att slå sin tillvaro i spillror.

Sedan läste jag rätt många år sedan en artikelserie om torskar. Många rika män som inte hade problem att knulla snygga tjejer ville ibland ha en riktigt skitig tjackhora. Henne kunde dom behandla som just det och de gick de tydligen igång på.
Citera
2017-09-27, 21:12
  #4
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskinist.
Jag undrar varför höginkomsttagare från medelklassen köper sex?

Jag pratar nu om människor som är framgångsrika företagare, entreprenörer, direktörer och liknande. Dessa människor är goda för flera miljoner, klär sig i dyra kläder, bor i hus värda 8 miljoner och kör bilar för 1.2 miljoner. Oftast är dessa män över 50 år.

Varför väljer dessa att köpa sex?

Av samma anledning som "Rolle römontör " köper sex.
Citera
2017-09-27, 21:12
  #5
Medlem
Ducken11s avatar
Säger som Charlie Sheen

"I don't pay prostitutes for sex, I pay them to leave."
Citera
2017-09-28, 21:57
  #6
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Säger som Charlie Sheen

"I don't pay prostitutes for sex, I pay them to leave."

Håller med. Klart man kan ragga upp en gratisbrud i en bar men hon kommer troligen hålla på och ringa och strula och inte fatta att hon ska dra när man säger att man ska upp tidigt. Problem helt enkelt.
Citera
2017-10-24, 09:35
  #7
Medlem
OverTheMoons avatar
Vilken konstig fråga.
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Av samma anledning som "Rolle römontör " köper sex.
Håller med Anna här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback