Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-27, 19:52
  #1
Medlem
Har fastpris student fast är ej student längre sen 2 år tillbaka men har fortfarande samma tjänst. Blir det något problem eller kan jag använda det? Har inte tänkt på det faktiskt men det ser inte ut som att det är ett problem men endå lite konstig att betala för fastpris student när man inte är student längre, kommer aldrig själv säga något dock ska köra på tills det går.
__________________
Senast redigerad av WTF1337 2017-09-27 kl. 19:55.
Citera
2017-10-02, 23:51
  #2
Medlem
Fabolouseds avatar
Har för mig att jag också hade något tele2-student abonnemang när jag va yngre och det hade jag i minst 3 år utan att jag var student. Så jag tror att det är lugnt, det är väl inte du som gör något fel iallafall.
Citera
2017-10-02, 23:53
  #3
Medlem
Jag har fortfarande ett comviq student abbonemang fast jag inte studerat sen 2010 så de är bara tuta och köra.
Citera
2017-10-03, 12:53
  #4
Medlem
Tänkte mer om att det kanske blir problem i framtiden men ja ska fortsätta har faktiskt en rätt så bra deal fastpris student allt ingår med 8gb surf för bara 195kr i månaden är bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback