Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-27, 15:09
  #1
Medlem
Hej, jag och några kompisar hade tänkt tagga till Barcelona i slutet av februari/början av mars. Är det aktivt nattliv en vanlig vardagsvecka under denna period av året i Barcelona?
Citera
2017-09-27, 15:29
  #2
Medlem
Flurps avatar
Du kan köra 24/7 365 dagar om året. Håll i plånböckerna bara, för ficktjuvar jobbar lika hårt som nattlivet.
Citera
2017-09-27, 15:32
  #3
Medlem
MonkMans avatar
Varfor aka de absolut varsta manaderna? Feb/Mars sa regnar det mest, inga uteserveringar, man kan inte chilla i parkerna och pa stranden. Finns sa mycket andra stader som ar battre da om man anda bara ska sitta inne pa barer och resturanger.

Edit - eller e det fotbollen som lockar? Isafall sa fattar jag. Som tidigare talare, i Barca e det fest dygnet runt i princip. Var lite forsiktiga, flasha inte planbocker och mobiler, kop droger inne pa barerna och inte pa gatan.
__________________
Senast redigerad av MonkMan 2017-09-27 kl. 15:34.
Citera
2017-12-02, 21:31
  #4
Medlem
Hej.

Japp som andra nämnt så är det fest 24/7 om du vill.
Men håll som sagt var ordentlig koll på plånböcker, mobiler osv. Ha dem gömda så gott det går och var på pass hela tiden, speciellt runt Las Ramblas.
Citera
2017-12-27, 13:20
  #5
Medlem
herrrobotkrabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St.Barger
Hej.

Japp som andra nämnt så är det fest 24/7 om du vill.
Men håll som sagt var ordentlig koll på plånböcker, mobiler osv. Ha dem gömda så gott det går och var på pass hela tiden, speciellt runt Las Ramblas.

Jag har en kompis som bodde under en period i Barcelona. Det är precis som du säger, håll ordentlig koll på allt som finns i fickorna. De flesta av hans vänner i Barcelona hade råkat ut för ficktjuvar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback