Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-01, 10:59
  #13
Medlem
Swedishcrusaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Metallsmycken börjar brännas långt innan det blir för varmt i övrigt. Vet av egen erfarenhet (redan vid ganska låga bastutemperaturer).

Ja jag badar inte direkt bastu, men senast jag gjorde det för 20 år sen, så vill jag minnas att mitt guldhalsband brände påtagligt på halsen. Om sen guld och rostfritt stål är så olika i en bastumiljö, det kan jag inte uttala mig om, men det var kännbart obehagligt.
Citera
2017-10-01, 11:08
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarangDingDong
Wtf? Varför klagar ni på grabbens klocka? Köpte en Rolex för att fira min första "riktiga" lön 1983. Har burit den frekvent sedan dess och den har överlevt oräkneliga bad och mycket hårda tag. En utmärkt klocka på det hela taget.


Gjorde det samma, en seadweller. Kritiken ifrån mig var att det inte direkt var bra val av rolex, kanske den tråkigaste av de alla.
Citera
2017-10-01, 11:45
  #15
Medlem
Swedishcrusaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenar
Gjorde det samma, en seadweller. Kritiken ifrån mig var att det inte direkt var bra val av rolex, kanske den tråkigaste av de alla.

Vad som är ett bra val eller tråkigt är väl ganska subjektivt, i synnerhet i ditt fall. Datejust råkar nämligen tillsammans med Submarinern vara Rolex i särklass mest populära modell.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback