Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-01-12, 13:23
  #1
Medlem
Nån som handlat på tdjdata.se och kan komma med lite info hur det fungerade för er. Skall bygga en ny dator och de är klart billigast på det grafikkort jag vill ha men kan man lita på dem?
Citera
2006-01-14, 13:50
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norda81
Nån som handlat på tdjdata.se och kan komma med lite info hur det fungerade för er. Skall bygga en ny dator och de är klart billigast på det grafikkort jag vill ha men kan man lita på dem?


Personligen skulle jag inte handla där.
Företaget verkar inte vara registrerat, åtminstone inte i affärsdata(www.ad.se inloggning krävs) .

Det enda namnet man kan få fram är Frida Johansson (mobilnumret under kontakt) och söker man på det namnet i ad så får man fram två bolag i Nyhammar. Men båda är nedlagda/verksamhet upphörd.

Det behöver givetvis inte betyda att det går åt skogen om du handlar där. Men du bör ju ha det i åtanke åtminstone. Det går ju alltid maila/ringa och fråga efter organisationsnummer. Kan kolla upp det åt dig i ad sen om du mot förmodan får ett sådant.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback